WSB TV
Fra : PeterL

Dato : 23-02-08 21:07

World Superbike (... og Supersport) sæsonen blev skudt af i dag, med et par
neglebidende spændende løb, der lover rigtig godt for den kommende sæson...

Man kan se løbene på www.worldsbk.com live eller on demand. Det var gratis i
dag, men jeg ved ikke om det kommer til at koste penge senere på sæsonen.

God fornøjelse!

-PeterL

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 24-02-08 04:16

"PeterL" <overground@hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Man kan se løbene på www.worldsbk.com live eller on demand. Det var
> gratis i dag, men jeg ved ikke om det kommer til at koste penge senere

SuperBike var ganske spændende, men ikke supersport, der var
meget stor spredning i feltet. Ikke dælens mange overhalinger,
men et par styrt.
Vinden havde lagt sig lidt til ro, i foprhold til qualifing dagen,
og de forgående dage.

Steen