Flere af JERES billeder på www.bikez.dk
Fra : Esben

Dato : 23-02-08 08:28

Hej.
Nogle af jer kender nok www.bikez.dk
Det er en gratis side med data på en masse motorcykler!

Nu startet den nye sæson snart og jeg har brug for JERES hjælp.
Så hvis I har et øjeblik vil I så ikke være søde at tage et kig på
www.bikez.dk og se om I har et billede eller 2 af de motorcykler som
er beskrevet på siden..
Bare gå ind under den motorcykel som du vil ligge et billede op af og
og klik på gennemse. Når du har valgt hvilket billede du vil ligge ind
trykker du på upload.

Så... Jeg håber I kan hjælpe.
Nu flere billeder, nu bedre bliver siden også.!!

Håber i kan hjælpe.

Hilsen Esben Bøll www.bikez.dk

Fra : Leif

Dato : 23-02-08 20:39

"Esben" <ebo@oncable.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Hvis du søger de gamle Kawasaki Tripler, er der mange på www.ebay.com - især
i USA.

Mvh, Leif

Fra : SB

Dato : 23-02-08 20:53

"Esben" <ebo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
[...]

hvor finder du "gennemse" ?
kan kun under de enkelte MC*r finde felter der hedder navn, email og

Søren

Fra : SB

Dato : 23-02-08 20:57

> Håber i kan hjælpe.
>
> Hilsen Esben Bøll www.bikez.dk
>
> hvor finder du "gennemse" ?
> kan kun under de enkelte MC*r finde felter der hedder navn, email og
>
> Søren

Langsomt tændtes lyset
kun de MC*r der ikke er et foto af i forvejen :)
selv om jeg syndes et live foto er langt bedre end et af en reklameopstillet
MC

Søren

Fra : Studo

Dato : 24-02-08 02:28

On Sat, 23 Feb 2008 20:56:43 +0100, SB wrote:

> Langsomt tændtes lyset
> kun de MC*r der ikke er et foto af i forvejen :) selv om jeg syndes et
> live foto er langt bedre end et af en reklameopstillet MC
>
> Søren
Der nu ellers nok opærkede uden billeder.

Og også et par stykker for meget. Vil gerne se den CX650E der er lavet i
'84 ell '85...
http://www.bikez.dk/model.php?model=428

Bare fordi det nuer såden en jeg har,

Fra : Niels Pein

Dato : 24-02-08 19:59

"Studo" skrev ...

> Vil gerne se den CX650E der er lavet i
> '84 ell '85...
> http://www.bikez.dk/model.php?model=428
>
> Bare fordi det nuer såden en jeg har,

Øøh, kan du så ikke bare selv tage et billede og sætte på? Eller er den
modificeret for meget?
Jeg har haft sådan een i nogle år, så måske har jeg et gammelt papirsbillede
liggende et eller andet sted i en kasse. Kigger lige efter når jeg får tid.
På min hjemmeside er der et lille billede af den med Krauser K2 tasker og en
Pichler fuld-kåbe på.
--
Niels

Fra : Harald Blaatand

Dato : 24-02-08 19:01

"Esben" <ebo@oncable.dk> wrote in message
[...]

Hvad med www.bikez.com ,måske kan de hjælpe ?

http://www.bikez.com/motorcycles/ducati_desmosedici_rr_2007.php

- -

Fra : Studo

Dato : 24-02-08 21:15

> [...]
> når jeg får tid. På min hjemmeside er der et lille billede af den med
> Krauser K2 tasker og en Pichler fuld-kåbe på.

JO, det vil jeg gøre, når den kommer hjem om en uges tid. Men der er nu
ikke så meget original over den med en stor windjammerkåbe. Måske jeg
skulle lede efter et fra cx-træf i sommers. Den hvide der er på er også
flot, men der mangler en af den røde.

Jeg fik ikke sat nogle smileys, og ekstra kommentarer. Det var ment som
en kommentar til at cx650e kun er bygget i 1983. Hvorfor det vil blive
svært at finde en 84/85 medmindre den er hengemt.

Fra : Richard

Dato : 24-02-08 22:46

Studo wrote:

> Jeg fik ikke sat nogle smileys, og ekstra kommentarer. Det var ment som
> en kommentar til at cx650e kun er bygget i 1983. Hvorfor det vil blive
> svært at finde en 84/85 medmindre den er hengemt.

Måske findes den samme sted som fx de påståede '86 VF750S, '86 og '87
VF750F, '87 VF500F og '88 VF700C Super Magna

Al ære værd, men det kræver lidt mere research og bedre kildekritik at
lave en liste som bikez', hvis den skal kunne bruges til noget

Modelspecifikke sites og fabrikanternes egne sider er generelt mere
præcise IMHO

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK