Køb af Aprilia dele?
Fra : GRISEN

Dato : 23-02-08 14:06

Nogen ide om hvor man køber Aprilia dele til fornuftig pris?
Specifikt: baglygte til RSV1000R 2005

Den er dyr hos af1racing.com og aprilia-spares.com
Jeg har prøvet ebay uden held.

*
Jan

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 23-02-08 17:26

GRISEN skrev:

> Den er dyr hos af1racing.com og aprilia-spares.com
> Jeg har prøvet ebay uden held.

Du kunne jo spørge til prisen ved en forhandler her i DK, og derefter
revidere din opfattelse af hos de ovennævnte

Der findes også en butik i tyskland, www.kaemna.de eller denne i UK
www.rsvr.net

Thore

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 24-02-08 11:44

SmaRTrxxv skrev:

> Der findes også en butik i tyskland, www.kaemna.de eller denne i UK
> www.rsvr.net

Desuden er faktisk denne på Ebay http://kortlink.dk/4uch
og et par hele '05 modeller som sælges som dele..

Thore

Fra : GRISEN

Dato : 24-02-08 17:56

On Sun, 24 Feb 2008 11:44:25 +0100, SmaRTrxxv <thore@snaps.dk> wrote:

>Desuden er faktisk denne på Ebay http://kortlink.dk/4uch

jeg skal bruge baglygten fra en 05 - dvs. med klart glas.
Den orange baglygte sidder på en 04 model. I hvert fald i Danmark.

>og et par hele '05 modeller som sælges som dele..

Ja, jeg har sendt forespørgsler...

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 24-02-08 17:46

On Sat, 23 Feb 2008 17:26:13 +0100, SmaRTrxxv <thore@snaps.dk> wrote:

>Du kunne jo spørge til prisen ved en forhandler her i DK, og derefter
>revidere din opfattelse af hos de ovennævnte

Ja, selvom jeg synes af1racing.com og aprilia-spares.com (og rsvr.net) er for dyre, så kan man jo altid finde noget dyrere hos en autoriseret dansk forhandler.

>Der findes også en butik i tyskland, www.kaemna.de

Tak, havde glemt kaemna.
Har sendt dem en forspørgsel.

*