front løfter, erfaringer ønskes
Fra : jhillerup

Dato : 22-02-08 11:54

hej ng
jeg har fået en anden ged,uden centralstøttefod, og skal nu til og
skifte fordæk, hvad gør i?
jeg har søgt lidt rundt på nettet og fundet http://www.pro-lift-montagetechnik.de/
den jeg har kig på hedder "sidewinder" det ser ud til at den kan
genbruges når geden
bliver skiftet, igen
mvh
jesper
hawk tilsalg
varadero i æ skur

Fra : Armand

Dato : 22-02-08 20:36

jhillerup skrev:

> [...]
> den jeg har kig på hedder "sidewinder" det ser ud til at den kan

Varadero-geden skal vel også have smurt kæden indimellem, for ikke at
tale om: Have udskiftet kædekit eller bagdæk - Så start med sådan en her:
http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003368

Til dén fåes en top til brug for løft af forenden:
http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003369

Begge er universelle og lever videre med dine næste husdyrs-køb -
sålænge at du holder dig fra en-arms svingere!

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-02-08 20:55

> Til dén fåes en top til brug for løft af forenden:
> http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003369

jeg har den der til min kawa. Den virker fint, og da den løfter i kronrør
kan man også fjerne gaffelben.
Se actionbillede her: http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=17110&m=full

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Peter Z

Dato : 22-02-08 21:41

moto D er i en ok kvalitet, men telefix der bare lige det bedre

Peter Z
www.vfr.dk -.
RC 46 & NC 30

Fra : Allan Nielsen

Dato : 23-02-08 11:44

> http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003368
>
> Til dén fåes en top til brug for løft af forenden:
> [...]

Hvad søren det var lige det tilbud jeg havde gået og ventet på, tak for
linket, Hr Armand
mvh
Allan Bager
PMC
RF600R
900SS

Fra : Armand

Dato : 23-02-08 12:02

Allan Nielsen skrev:

> Hvad søren det var lige det tilbud jeg havde gået og ventet på, tak for
> linket, Hr Armand

Ak ja, Nu er man sørme også gået hen og blebet annonce-agent!

--
Armand.