Logitech Cordless MousemanMan Wheel sammen~
Fra :

Dato : 16-07-01 14:24

Hej

Jeg har lige installeret WinmeDK på min maskine. Det er en 450 mhz k2 på et
intel tx bundkort.

I Win98se kørte musen perfekt, men på winmedk hakker den i det, og den
kommer i ryk, hvis man bevæger den for hurtigt.!!

Noget nogen kender til.....evt en problemløser...

Fra : Steen Jensen

Dato : 16-07-01 16:23

Hej

Prøv den nyeste driver som er skrevet til win me
http://www.logitech.com./cf/support/mousefiles_wme.cfm

Mvh.Steen jensen

Fra : Le Moi

Dato : 16-07-01 22:33

Det bedste vil være at skifte WinME ud med Win2k eller XP.....

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 17-07-01 01:37

Få et styresystem der virker *G*, jeg har selv droppet ME i mine maskiner da
der ikke var andet end problemer.
De fleste af de "vigtige" opdateringer er endvidere til rådighed på
windowsupdate så man kan næsten lige så godt bruge Win98SE. Dog får du ikke
den "nye" grænseflade (hvilket jeg lever fint uden *GGG*)
Win2K er lidt dårligere til spil o.lign men hvis du bruger din maskine til
"arbejde" så er det klart et bedre valg.
XP kender jeg intet til endnu...

hilsen
Thomas

Fra : Znonkel

Dato : 17-07-01 14:17

> [...]
> kommer i ryk, hvis man bevæger den for hurtigt.!!
>
> Noget nogen kender til.....evt en problemløser...

Jeg havde "sjovt nok" samme problem. Jeg syntes selv, jeg prøvede alt
muligt - og var til sidst lige ved at formattere skidtet for at starte helt
forfra .... da jeg så, at modtageren til musen ikke lå helt som før. Den
stod ovenpå computeren, men var skubbet så langt tilbage, at den nu lå
ovenpå strømforsyningen. Og dét kan åbenbart være for meget for sådan en.
Ved at flytte modtageren væk fra computeren var der pludselig ingen
problemer længere!

For en sjældent gangs skyld var det ikke Regning Havelåge, og hans Småbløde
program, der var skyld i problemerne!

Fra :

Dato : 17-07-01 14:21

Tak for alle forslagene

æ skifter til win98se igen så køre skidtet da i det midste i 3 måneder
ingen den skal reinstalleres igen