Så er han i gang igen!
Fra : m0rt3n

Dato : 22-02-08 12:12

Ghostrider 5 Back to basics 2008

Her et link hvor han racer mod en Ghostrider wannabe gennem Stockholms
gader. Det foregår naturligvis under kontrollerede forhold. Taberen
afleverer sin maskine! Det er god stil!
http://youtube.com/watch?v=Sw1Qa5rdT9M

Her kører han mod policen! Haha han er sådan en gavtyv!
http://youtube.com/watch?v=jWoFk7fKvSw&feature=user

Det er den perfekte start på 2008 sæsonen!

-m0rt3n zrx1100

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 22-02-08 12:20

m0rt3n skrev:
> Det er god stil!

Det er nok det eneste det ikke er...

but then again . . . "don't feed the troll"

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : m0rt3n

Dato : 22-02-08 12:30

Fandt lige en til. Her på motorvejen hvor han bliver trukket efter en bil på
en kælk!
http://youtube.com/watch?v=RB_r6w2v_rQ

-m0rt3n zrx1100
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=522

Fra : Armand

Dato : 22-02-08 16:58

m0rt3n skrev:
> Fandt lige en til. Her på motorvejen hvor han bliver trukket efter en bil på
> en kælk!

"En bil på kælk"???

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 22-02-08 12:30

> Det er god stil!

I teksen i starten står noget retning af de syntes at et ræs mellem to
eller flere mc'er burde foregå på nurburgring eller lign. Hvorfor så
alligevel køre i Stockholm ....

Imho er det største problem med Ghostrider alle de wannbees der forsøger at
køre ligesådan på offenlig vej. Dernæst det omdømme det giver "os andre" En
enkel eller få galninge i trafikken fra eller til gør ikke det store forskel

Fra : m0rt3n

Dato : 22-02-08 12:47

> Imho er det største problem med Ghostrider alle de wannbees der forsøger
> at køre ligesådan på offenlig vej.

Jeg er helt enig. Der er kun én Ghostrider. GR gør jo også noget ved
problemet, når han deler småkager ud til wannabien fra "Potatoes MC". Nu er
slutningen ikke med i youtube-klippet, men lur mig om han ikke får lov til
at aflevere sin "hoj"!

Fra : Emil

Dato : 22-02-08 04:43

On Feb 22, 12:12 pm, "m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:
> Ghostrider 5 Back to basics 2008
> Her kører han mod policen! Haha han er sådan en gavtyv!http://youtube.com/watch?v=jWoFk7fKvSw&feature=user

Sikke en gøgler. Det er jo det rene artisterri. Måske er det Evil
Knievel der går/kører igen?

Hygge

Fra : Anders Majland

Dato : 22-02-08 13:15

> Sikke en gøgler. Det er jo det rene artisterri. Måske er det Evil
> Knievel der går/kører igen?

Det var da kun et enkelt backflip ... Dem med nosser laver da et dobbelt

På fiftgear var der fornyligt et klip med Travis Pastrana - Har er var vist
den første der lavede det i en konkurrence ... og er pensionist i en ung
alder ... Hvad gør man så - man begynder at køre rally. Quote: "Jeg føler
mig så sikker når jeg sidder i en subaru roll cage"

http://vtcar.com/index.htm Et stykke nede er hans 2005 colorado crash

Sikker ? ja alt er relativt ... men han fik godt nok smadret nogle biler de
første sæsoner

Fra : Emil

Dato : 22-02-08 04:59

On Feb 22, 12:47 pm, "m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:
> [...]
> slutningen ikke med i youtube-klippet, men lur mig om han ikke får lov til

Ser du ikke de klip du selv poster?

I det klip med slæden, er undskyldningen for balladen, at han har
mistet sin maskine til en svensk biker. Så mon ikke han får det vilde
baghjul af den kære kartoffel?

Hygge og hold kablet stramt.

Fra : hamselv

Dato : 22-02-08 14:04

sikke en IDIOT
det er sådan nogle som hem, der sætter os mc'ister i dårligt lys

Gid han må dø !!!

henrik.

Fra : HO

Dato : 22-02-08 14:15

"hamselv" <nomail@mail.dk> skrev i en meddelelse
> sikke en IDIOT
> det er sådan nogle som hem, der sætter os mc'ister i dårligt lys
>
> Gid han må dø !!!
Ja - og meget hurtig, inden idioten ødelægger andre liv.

Hans

Fra : benneweis

Dato : 22-02-08 07:17

On 22 Feb., 14:03, "hamselv" <nom...@mail.dk> wrote:
> sikke en IDIOT
> det er sådan nogle som hem, der sætter os mc'ister i dårligt lys
>
> Gid han må dø !!!
>
> henrik.

Det var dog en totalt ude af propotioner kommentar at komme med.

at ønske en person død bare fordi han bruger sin motorcykel på en
alternativ måde.

I det hele taget er ytringer af ønsker om andres død en aldeles grim
ting, som alle bør tage stor afstand fra.

Syntes en undskyldning ville være på sin plads

/Benneweis

Fra : hamselv

Dato : 23-02-08 12:30

NEJ, du får ikke en udskyldning fra mig.

Sikke da en spasser måde at opføre sig på i trafikken.
Alternativ måde: så er voldtægt måske også en alternativ måde for sex.

Fra : Armand

Dato : 23-02-08 21:17

hamselv skrev:

> "Alternativ måde" - så er voldtægt måske også en alternativ måde for sex.

> NEJ, du får ikke en udskyldning fra mig.

Ka'len har også så mange pubertile surfere der er fyldt med beundring
for ham at han burde kunne tåle lidt modspil :-|

--
Armand.

Fra : KimT

Dato : 22-02-08 15:38

> http://youtube.com/watch?v=Sw1Qa5rdT9M

.... hmm, det er vist kun et spørgsmål om tid før kartoflen bliver til mos

Fra : benneweis

Dato : 23-02-08 11:58

On 23 Feb., 12:30, "hamselv" <nom...@mail.dk> wrote:
> NEJ, du får ikke en udskyldning fra mig.
>
> Sikke da en spasser måde at opføre sig på i trafikken.
> Alternativ måde: så er voldtægt måske også en alternativ måde for sex.
>
> henrik.

Lad os nulige holde tingene adskilt. voldtægt er en forbrydelse der
har et offer, altså er det gået ud over nogen.
Det Ghostrider og andre laver i trafikken har ingen ofre, så længe det
går godt..
Hvis man så skal bruge din model, så skal alle mænd straffes for de
voldtægter de kunne blive skyld i pga at de har en penis.

Lad os i stedet nøjes med at straffe folk for det de er skyld i. For
min skyld kunne vi indfører belgiske tilstande hvor du bliver straffet
meget højt hvis du faktisk er skyld i trafik uheld, og så lade være
med at dømme folk for noget de kunne blive måske engang med
sandsynlighed skyld i.

Og kan kun gentage, at ytringer af ønske om andres død, er en virkelig
grim ting

/benneweis (Der til tider kører meget "friskt", men aldrig har været
skyld i uheld. Til gengæld er jeg 2 gange blevet påkørt en midaldrene
mænd, der ikke så mig)