Så kom cyklen i hus...
Fra : Dak

Dato : 21-02-08 21:47

Nu er depositummet lagt for min splinternye Honda CBR600F. Jeg "kom til"
at købe den. Det blev den jeg henviste til hos mc-forum. Jeg havde fået en
ekspert i form af Emil Hansen som også kigger her i forummet med ud og
kige/teste den. Han skal have mange tak for hjælpen. Godt at opleve man godt
kan hjælpe hinanden uden at kende hinanden i forvejen. Så nu håber jeg
bare ikke han er i familie med ejerne derude.

Ej men cyklen var i god stand, det eneste der var værd at ligge mærke til er
at den havde nogen gamle dæk men det får jeg heldigvis skiftet gratis. Så
får nogen nye michelin pilot power på. Fik også lige skiftet tændrør inden
køreturen. og nåede heldigvis at se de gamle. De var bare blevet sorte i det
så ikke nogen med overtænding osv. men sikkert bare en for fed blanding.

Så nu håber jeg på godt vejr så jeg kan få cyklen kørt hjem. Og hvornår er
det bakken åbner?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '95"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : MKS - 74

Dato : 21-02-08 22:01

On Thu, 21 Feb 2008 21:46:30 +0100, "Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com>
wrote:

>Nu er depositummet lagt for min splinternye Honda CBR600F.

*Brandnew '95* .

Tillykke med en fin-fin cykel (jeg henter nemlig selv en
CBR600FS-NH196K i weekenden).....

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Ivan, Århus

Dato : 21-02-08 22:15

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu er depositummet lagt for min splinternye Honda CBR600F.

Tillykke, håber du får megen glæde af den.
Kunne du presse prisen dernedaf, hvor du gerne ville ?

Hilsen Ivan, Århus

Fra : Dak

Dato : 22-02-08 16:08

> Tillykke, håber du får megen glæde af den.
> Kunne du presse prisen dernedaf, hvor du gerne ville ?

nææ... men det var okay da jeg fik nogen nye dæk på selvom de gamle ikke var
slidt men bare gamle. Så jeg er tilfreds med købet.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '95"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Thomas Holm Jensen

Dato : 21-02-08 22:40

Tillykke!!! min suzuki gsx750f venter bare på det blir 1. marts så den kan
hentes ved forhandleren

/Thomas

Fra : Niels Stoltze

Dato : 21-02-08 22:52

"Thomas Holm Jensen" <t_holm@(fjernes)mail.dk> skrev...
> Tillykke!!! min suzuki gsx750f venter bare på det blir 1. marts så den kan
> hentes ved forhandleren

Og jeg hentede min spritnye GSX-750F i dag.. 0km på tælleren.. Nice..
Min første cykel, fik kortet i december.. Så nu glæder jeg mig også bare til
det gode vejr kommer..

Dejligt kun at have 2 hjul igen.. Bilen er squ kun til nødvendig transport
nu... hi hi

/Stoltze

Fra : Dak

Dato : 22-02-08 16:10

> Og jeg hentede min spritnye GSX-750F i dag.. 0km på tælleren.. Nice..
> Min første cykel, fik kortet i december.. Så nu glæder jeg mig også bare
> til det gode vejr kommer..

Tillykke med den. Men pas nu på nu hvor det er din første.

> Dejligt kun at have 2 hjul igen..

øhh... taler du om en trampe-pedal-cykel du så har haft?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '95"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-08 01:54

"Thomas Holm Jensen" <t_holm@(fjernes)mail.dk> wrote in message
> Tillykke!!! min suzuki gsx750f venter bare på det blir 1. marts så den kan
> hentes ved forhandleren

Må indrømme at min Ducati 996SPS blev hevet frem fra vinterhi d. 7-2-08...
Mest fordi den skulle en tur ud på MC-Show '08 i Herning og stå! Dog også
lige så meget fordi jeg skal have lavet et større service inden den er klar
til 1. marts... Hvis det er ordentligt vejr!

Kan dog heller ikke vente til at komme ud og køre på den! Bare det at have
den startet op et par gange til messen gjorde at jeg rystede helt på
hånden... KÆFT hvor jeg klæder mig.. (Undskyld de grimme ord...)

- P. Bruun

Fra : Dak

Dato : 22-02-08 16:12

> Kan dog heller ikke vente til at komme ud og køre på den! Bare det at have
> den startet op et par gange til messen gjorde at jeg rystede helt på
> hånden... KÆFT hvor jeg klæder mig.. (Undskyld de grimme ord...)

Ja jeg var ude og køre i almindelige bukser og en mc-jakke i øsregnvejr
under prøveturen. Så jeg tror godt jeg kan vente til solen for alvor kommer
frem.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '95"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Dak

Dato : 22-02-08 16:11

> Tillykke!!! min suzuki gsx750f venter bare på det blir 1. marts så den kan
> hentes ved forhandleren

Ja nu skal min jo lige "leveres" først så jeg venter også med at hente den
indtil det bliver ordentlig kørevejr.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '95"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Anders Majland

Dato : 22-02-08 19:56

> Ja nu skal min jo lige "leveres" først så jeg venter også med at hente den
> indtil det bliver ordentlig kørevejr.

Der findes ikke dårligt vejr, men kun forkerte klæder ...

/A - der har rundet 3000km i denne sæson (regnet som siden 1/1)

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-02-08 08:18

Dak wrote:
> [...]
> så ikke nogen med overtænding osv. men sikkert bare en for fed blanding.

Tillykke herfra! Du lyttede til de gode råd - respekt! Snup et
Bronzekursus - det er sjovt og sundt for helbredet.

> Så nu håber jeg på godt vejr så jeg kan få cyklen kørt hjem. Og hvornår er
> det bakken åbner?

13/3 - (er desværre selv på "ski"ferie (12grader om dagen ))

--
vh
Torben

Fra : Dak

Dato : 22-02-08 16:14

> Tillykke herfra! Du lyttede til de gode råd - respekt! Snup et
> Bronzekursus - det er sjovt og sundt for helbredet.

Ja kun en tåbe lytter ikke til gode råd. Ja nu hvor jeg har en cykel som
rent faktisk kan kaste mig af så skal jeg nok til de kurser der afholdes.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '95"
"ex-Suzuki GS500Ev"