Stumper til PGO T REX 150 ccm
Fra : BEL

Dato : 21-02-08 20:18

Da motoren på PGO´en er stået af (indtil videre ved jeg at krumtappen skal
skiftes) så søger jeg efter et sted - gerne med netbutik, hvor man kan
handle dele til ovennævnte. Er her i gruppen nogen som ved hvor man kan
det?? jeg har forsøgt at google men det eneste der dukker op er dele til 110
ccm og 50 ccm

Fra : Anders Majland

Dato : 21-02-08 21:55

> [...]
> handle dele til ovennævnte. Er her i gruppen nogen som ved hvor man kan
> det?? jeg har forsøgt at google men det eneste der dukker op er dele til

Jeg tror ikke det kan betale sig at renove motoren - ihvertald ikke hvis du
skal betale nogen timeløn for at gøre det ... Har du hørt suzuki hvad de
skal have for en komplet motor ?

/A

Fra : Asbjørn

Dato : 21-02-08 14:45

On 21 Feb., 20:18, "BEL" <br...@elbaek-dk.dk> wrote:
> [...]
> det?? jeg har forsøgt at google men det eneste der dukker op er dele til 110

Nu er jeg ikke mekaniker, men jeg fik pappet sidste efterår og havde
ellers indtil jeg havde prøvet at køre motorcykel planer om, at jeg
bare skulle have en PGO 150 til en rimelig nypris. Det jeg læste om
dem var at 150 ccm motoren var væsentlig meget mere besværlig end
110'eren og 50'eren (mener den store er 4 takter, men det ved du
sikkert bedst selv...).

Jeg ville nok kontakte en forhandler (reinhardt) og spørge om en
motorpris og sammenholde med et rep. tilbud eller reserve delepå all-
round MC værksted - men grib knoglen og ring rundt... det går nok
hurtigst.

Mvh.

Asbjørn
Honda CB450S