Ledningsnet
Fra : Kenneth

Dato : 20-02-08 13:44

Hejsa!
Jeg har været så heldig at finde mig en finere kawa Z1000 fra '77.
Mit problem er at den ikke er lavet helt færdig mht blinklys, fjernlys
og bremselys.

Findes der et sted hvor man kan finde de gamle tegninger over
ledningsnet?

Mvh.
Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-08 22:06

<"Kenneth" <jensen_kennethr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kast mig en mail, så skal jeg scanne et diagram til dig, fra en haynes
værkstedbog.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc