Nordisk Touring Klub - Nogen erfaringer me~
Fra : Linde

Dato : 20-02-08 14:56

Nordisk Touring Klub - http://www.ntkmc.dk/

Nogen erfaringer med deres rejser ??

Det ligner en familie klub.
Formand, Kasserer, webmaster hedder alle "Nielsen" - men dette behøver jo
selvfølgelig ikke at betyde de er i famile, og det behøver jo helle rikke at
være negativt.

Men, ....
Er det et rejseselskab eller ér det en klub ??

De er en del billigere med deres rejser end andre.
Er det fordi rejserne er discount??
....eller forstår de at styre omkostningerne??

Jeg er lidt mistænksom, desværre - men jeg er før blevet taget ved næsen.

SÅ....
Nogen der kender noget til "Klubben", som er startet september 2007
Måske den har heddet noget andet før dette, for de lyder til at klubben har
arrangeret mange rejser.

Karl Linde
BMW K 1200 GT

Fra : oz9abc

Dato : 20-02-08 16:05

Hej Karl.
Klubben er startet af Flemming Nielsen der har været guide hos Skandic
nature. Jeg kender Flemming igennem Honda CX owners klubben hvor han har
hjulpet mig med restaurering af min motor. I August sidste år arrangerede
Flemming en helt forrygende tur til Norge hvor vi var 18 MC'ere der kørte
Hardangervidda rundt. En tur på omkring 1100km i Norge. Hotellerne er af
meget høj standard og maden er rigtig god. Flemming er god til at stoppe de
steder der er noget at fortælle og se fordi han er velforberedt inden han
kører turene.
Så du kan roligt tage med på hans ture. F.eks arrangerer han guidede 1 dags
ture til 325kr inkl. færge tur/retur . Så kan du jo se om det er noget for
dig.

Mvh
Jan
www.mcoplevelser.dk