Ejendomsforhold - hvordan forholder jeg mi~
Fra : Dak

Dato : 19-02-08 16:16

Nu har jeg fået tjekket et stelnummer og der var ejendomsforbehold på det af
Nordea finans. Hvordan skal jeg forholde mig til det? og hvad skal jeg gøre
ved et evt. køb? Skrive en check til nordea på det der skyldes og resten til
sælger?

Dak

Fra : knud

Dato : 19-02-08 16:19

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>Få din bank til at kontakte Nordea finans og lad dem ordne det inbyrdes så
>er sælger og du sikker på at det bliver ordnet ordentligt via jeres

det har jeg selv gjort på den måde og det virker

Fra : Dak

Dato : 19-02-08 16:29

> det har jeg selv gjort på den måde og det virker

okay, så jeg skal bede Nordea om at kontakte Nordea finans?

Dak