Coolpix
Fra : frølårsraketten

Dato : 17-02-08 17:57

Ej indløbet beløb på netbank ;o(
Tak for forwarded post fra Marie. Havde helt glemt at hun skulle til
Marokko.

Pierre

Fra : frølårsraketten

Dato : 17-02-08 17:59

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev

nej..nej.. nu igen ;o(

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : André S Hansen

Dato : 17-02-08 18:07

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev i meddelelsen

> "frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev
>
> nej..nej.. nu igen ;o(

> °/¥\°
> «=(Ô)=»
> [] Pierre

Kan jo smutte

Håber Marie får en god tur til Marokko.

Mvh
André S Hansen

Fra : Ole

Dato : 17-02-08 19:10

frølårsraketten wrote:
> "frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev
>
> nej..nej.. nu igen ;o(

> °/¥\°
> «=(Ô)=»
> [] Pierre

Det er da i det mindste ikke dildo's ........

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : frølårsraketten

Dato : 17-02-08 19:50

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev

> Det er da i det mindste ikke dildo's ........

ej forstået!

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-02-08 20:56

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev i en meddelelse

> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev

Der var engang en der lavede samme brøler, med en mail til "Toyboy" osv...
Den havde noget større underholdningsværdi en din, du må altså gerne være
lidt mere kreativ, når du bøffer næste gang

Rittig

Fra : Grunnet

Dato : 17-02-08 21:14

> [...]
> Den havde noget større underholdningsværdi en din, du må altså gerne være
> lidt mere kreativ, når du bøffer næste gang

Ja - Boytoy's fejlpost havde en usandsynlig høj underholdningsværdi

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : flopper

Dato : 17-02-08 21:18

> Ja - Boytoy's fejlpost havde en usandsynlig høj underholdningsværdi

Nu er det altså lige før i bliver nødt til at genposte den.

--

Flopper

Fra : Anders Majland

Dato : 17-02-08 22:22
Fra : Ukendt

Dato : 17-02-08 23:52

Jeg tror nu ikke det er den tråd , der bliver henvist til her ,,, nææ der er
en anden som er bedre ;)))

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Armand

Dato : 18-02-08 00:33

PE skrev:
> Jeg tror nu ikke det er den tråd , der bliver henvist til her ,,, nææ der er
> en anden som er bedre ;)))

Nej. denneher er/var Boytoy-kikset og man har ikke hørt meget til Martin
siden
Kikset er forøvrigt tung lærdom: Et lille tastekiks og (indtil videre) 8
år efter huskes man og genfremdrages

Pas for hulen på fingrene!!!

--
Armand.
(der også husker noget med nogle blå (hvid)løg!)

Fra : Anders Majland

Dato : 18-02-08 08:28

> Kikset er forøvrigt tung lærdom: Et lille tastekiks og (indtil videre) 8
> år efter huskes man og genfremdrages

Hvis man ikke angiver at google ikke må arkivere - så gemmes for altid ...
Hvem er bange for "big brother" - nej egne dumhededer arkiverede til evighed
derimod ...

> Pas for hulen på fingrene!!!

Er mere nervøs for fingrene når jeg fjerner dem fra tastaturet ..

/A - snart med mc - lift i værkstedet - smeden er begyndt at svejse så jeg
ikke kommer tilskade med mine fingre/øjne ...

Fra : Ole

Dato : 18-02-08 19:56

Claus Rittig wrote:
> [...]
> Den havde noget større underholdningsværdi en din, du må altså gerne være
> lidt mere kreativ, når du bøffer næste gang

Damn, jeg har været her for mange år...

Fuck det var morsomt..

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Thomas Hallenberg

Dato : 18-02-08 23:26

Mon ikke det er denne her han tænker på

http://groups.google.com/group/dk.fritid.bil/browse_thread/thread/a2dfdd2a65989a12/59f0c6e6a3e63eec?q=dildo&lnk=ol&

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-08 23:31

Det kunne da godt tænkes ;))

men det var ikke mig der rippede op i en gammmel historie
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : frølårsraketten

Dato : 19-02-08 19:54

"Thomas Hallenberg" <thmhome@nospworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke det er denne her han tænker på
>
> http://groups.google.com/group/dk.fritid.bil/browse_thread/thread/a2dfdd2a65989a12/59f0c6e6a3e63eec?q=dildo&lnk=ol&

Jov, det ser bedre ud

Morsomt at en lille uskyldig fejlsending kan afstedkomme 16-17 sjove indlæg.

Pierre

PS.: nu er også jeg blevet indført i dildoernes forunderlige verden!

Fra : Dr. Enduro

Dato : 19-02-08 22:09

frølårsraketten skrev:

> PS.: nu er også jeg blevet indført i dildoernes forunderlige verden!

Av...

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Armand

Dato : 19-02-08 23:51

frølårsraketten skrev:

> PS.: nu er også jeg blevet indført i dildoernes forunderlige verden!

Indført! ???

--
Armand.

Fra : Dr. Enduro

Dato : 17-02-08 20:52

Ole skrev:

> Det er da i det mindste ikke dildo's ........
>
> Ole Mogensen

Arh, med lidt fantasi er det da derudad: Noget med nogle billeder og et
pengebeløb...

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-02-08 22:01

Ole skrev:

> Det er da i det mindste ikke dildo's ........
>
> Ole Mogensen

Det havde da været meget værre, hvis det havde været strap-on
udgaven...*bredt grin*

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk