"SUZUKI GS 650 G KATANA årg 2000"?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-02-08 23:46

Den forhandler som Dak linkede til:

http://mc-forum.com:80/

har en Suzuki GS G Katana - det er den med nummeret "S - 386" - hvor
årgangen er sat til 2000 - jeg troede den model var fra omkring 1982.

Søger jeg i hele Tyskland på mobile.de får jeg ingen hits fra år 2000, men
en del fra 1982.

Er det en trykfejl eller er det import fra Japan eller hva - jeg troede ikke
de blev bygget så sent?

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-02-08 23:58

Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
> en del fra 1982.
>
> Er det en trykfejl eller er det import fra Japan eller hva - jeg troede ikke

Det er en tykrfejl - de henviser også til MC revyen fra '85 i databladet

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-02-08 00:15

"J.C.Kløve" skrev:

> Det er en tykrfejl

Øvs! - blev ellers helt tændt!

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-02-08 06:50

Hans Paulin (6310) skrev:

> Øvs! - blev ellers helt tændt!
for dævlen da!

gammel vittighed fra AUC i hin tid - og så går det allige vel galt

Jeg ville have skrevet tyrkfejl (ja tyrkfejl) og fanme om ikke man
staver stavefejlen forkert :-\

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-02-08 08:30

"J.C.Kløve" skrev:

> gammel vittighed fra AUC i hin tid - og så går det allige vel galt
>
> Jeg ville have skrevet tyrkfejl (ja tyrkfejl) og fanme om ikke man
> staver stavefejlen forkert :-\

Så det godt, men troede det var gjort bevidst - har flere gange set
udtrykket "tasdefejl", mener jeg...samt "til slag" i stedet for "til salg",
"faldskærm" i stedet for "fladskærm" osv., så du er i godt selskab -
havde du ikke sagt noget, såe...

Fra : Carsten

Dato : 17-02-08 11:13

> "faldskærm" i stedet for "fladskærm" osv., så du er i godt selskab -
> havde du ikke sagt noget, såe...

<helt OT>
Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i
hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det
frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan linge
vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. Det er frodi den
mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.
</helt OT>

Carsten

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-02-08 11:26

On Sun, 17 Feb 2008 11:12:37 +0100, "Carsten" <carsten@noexists.dk>
wrote:

Hej Carsten.

> [...]
>vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. Det er frodi den
>mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.

Og det har du faktisk lige bevist - Den tekst kan læses med rimelig
hastighed selv om ikke et ord er stavet korrekt
Det samme gør sig gældende med telegrafi (Morse) - Når man når en vis
træning hører hjernen ikke hverken tegn eller enkelte bogstaver men
hele ord.
Hjernen er en forunderlig computer )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Niels Stoltze

Dato : 17-02-08 15:30

Og så lige på engelsk også...

fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid too
Cna yuo raed tihs? Olny 55 plepoe out of 100 can.
i cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The
phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde
Uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the
olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit
pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a
pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by
istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot
slpeling was ipmorantt!

/Stoltze

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 17-02-08 15:51

"Niels Stoltze" <niels-xyz@stoltzemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by
> istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot

OK - jeg er altså een af de 55.
Men sjovt nok - stirrer jeg lidt på teksten, så den flyder lidt ud - men
ikke så den bliver utydelig - ser teksten faktisk fuldstændigt normal ud.

Tænk om den evne kunne udtnyttes til noget mere konstruktivt og opbyggende
end at diskutere betydningen af at lære at stave med min datters klasselærer

--
Jesper Hedegaard

Suzuki Svage når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Western

Dato : 17-02-08 16:05

"Jesper Hedegaard" <skrub@af.nu> skrev

> Tænk om den evne kunne udtnyttes til noget mere konstruktivt og
> opbyggende end at diskutere betydningen af at lære at stave med min
> datters klasselærer

De her eksempler viser ikke at det er ligegyldigt om man kan stave eller
ej. Skribenterne bag eksemplerne ved jo udmærket hvilke bogstaver som
skal bruges, det er kun rækkefølgen som er ændret. De meget
"staveudfordrede" har vel som regel også svært ved ikke at blande
uvedkommende bogstaver ind i ordene.

Men nu er det vist ved at blive temmelig OT

--

Leif Westen

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-02-08 11:15

On Sun, 17 Feb 2008 00:14:59 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

Hej Hans.

>Øvs! - blev ellers helt tændt!

Hvis du er til "Katana like" så er min nabo's XN85 til salg

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-02-08 11:49

Steen Gruby skrev:

> Hvis du er til "Katana like" så er min nabo's XN85 til salg

Kæde har jeg i forvejen - det er stang-trækket jeg har våde drømme om

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-02-08 12:07

On Sun, 17 Feb 2008 11:48:31 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

Hej Hans.

>Kæde har jeg i forvejen - det er stang-trækket jeg har våde drømme om

Det havde jeg overset

(Også tidligere Triumph Herald, Triumph Spitfire MK4 og NSU 110SC
ejer)

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-02-08 13:02

Steen Gruby skrev:

> Det havde jeg overset

Tændte på den sidste gang den var til salg indtil jeg så kæden

> (Også tidligere Triumph Herald, Triumph Spitfire MK4 og NSU 110SC
> ejer)

110SC - ja - dét var tider! - sikke en motor

Og goe gamle Herald - vi pillede taget af om sommeren

Fra : Armand

Dato : 17-02-08 12:11

Hans Paulin (6310) skrev:

> Øvs! - blev ellers helt tændt!

På en 7-8 åt gammel Katana-650'er der har fået en traditionel(!)
halvredder sort-i-sort lakering blot med et par metervare Suzuki-mærker
påklistret???

--
Armand.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-02-08 13:05

Armand skrev:

> På en 7-8 åt gammel Katana-650'er der har fået en traditionel(!)
> halvredder sort-i-sort lakering blot med et par metervare
> Suzuki-mærker påklistret???

Jeg synes faktisk den står utroligt flot - har for en sikkerheds skyld
hentet billedet og forstørret det op.

Men smag og behag...

Fra : Thomas Petersen

Dato : 17-02-08 19:40

> Jeg synes faktisk den står utroligt flot - har for en sikkerheds skyld
> hentet billedet og forstørret det op.
>
> Men smag og behag...
Hvad med en en GSX 1100G. de er fra 1992 - 1996 Jeg har selv sådan en og har
nu rundet 100Kkm uden de store problemer, (de sidste 25K har den slæbt
vogn). Der er også noget mere kabomm i den end i en 650'er. lige nu er der 2
stk på DBA.
Hilsen
Thomas
GSX 1100G, DR 750

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-02-08 22:13

Thomas Petersen skrev:

> Hvad med en en GSX 1100G. de er fra 1992 - 1996 Jeg har selv sådan en
> og har nu rundet 100Kkm uden de store problemer, (de sidste 25K har
> den slæbt vogn). Der er også noget mere kabomm i den end i en 650'er.

Ham her

http://www.gammelgaards.dk/

havde engang en sådan 100-hestes importcykel - tjow, overvejede da...men 11
heste mindre end min og en salgspris på 60-70K tror jeg det var

En Mad Max kunne jo osse være sjov (ja ja, Armand - jeg ved det godt!)

Idealet er nok en postkasserød (eller hvid) K100RS med sprøjt, ABS,
varmesæde og -håndtag...men jeg kører så lidt at intet kan retfærdiggøre
udskrivningen

Hvis der dog er én der vil bytte vil jeg gerne overveje - kom nu frisk!

> lige nu er der 2 stk på DBA.

"Din søgning i Motorcykler på GSX 1100G gav intet resultat"

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 17-02-08 23:14

> "Din søgning i Motorcykler på GSX 1100G gav intet resultat"

Passer ikke Hans.
DBA søgning GSX 1100 G gav et stk. hos Rotana i Nyborg,
30 34 55 14 rotana@post6.tele.dk til 14.995,- uden afgift

mvh Jens
Sydals

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-02-08 23:20

Jens Meldgaard skrev:

> DBA søgning GSX 1100 G gav et stk. hos Rotana i Nyborg,
> 30 34 55 14 rotana@post6.tele.dk til 14.995,- uden afgift

http://kortlink.dk/4tgm

Ja, den er søde!

Men skal jeg ha den store pung frem må det godt være en RS - den er smukkere