Sportsstøvle - hvad dur'
Fra : l a r s

Dato : 16-02-08 22:07

Hey, så er der 13 dage igen

Mangler dog lige et par støvler før jeg er helt på plads. Var i dag ude og
prøve varelageret hos den lokale pusher. Bedste bud var et par Difi Curb,
men hvad siger folket ??
Vi er ude i en sportsstøvle, og jeg har ca 0% ekspertise på området...

Hvor finder man iøvrigt stort og godt udvalg under samme tag på Sjælland?

//Lars

--
Ducati 750SSie
Alfa Romeo 156 2.0TS

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-02-08 22:13

l a r s skrev:
> [...]
> men hvad siger folket ??
> Vi er ude i en sportsstøvle, og jeg har ca 0% ekspertise på området...

Hvad skal man så svare til det??

Skal du gå Nijmegen march i dem?
touring?
langelinje?
Café-blær?
track days?
Fuldblods race?
godt-vejs-kører?

The answer will not compute on the given facts
--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : l a r s

Dato : 16-02-08 22:34

> Hvad skal man så svare til det??
>
> Skal du gå Nijmegen march i dem?
> touring?
> langelinje?
> Café-blær?
> track days?
> Fuldblods race?
> godt-vejs-kører?

Hvis jeg bruger 50/50 livlinen forsvinder Nijmegen march, touring, café-blær
og fuldblods race

JA til track days
JA til flashing på Langelinie
JA til krøllede veje uden striber og
JA til en afstressende tur i sommer solen

Lars

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-02-08 22:33

l a r s wrote:

> Hvor finder man iøvrigt stort og godt udvalg under samme tag på Sjælland?

Jeg ville runde Enghave og Aagesen - måske Masi motor hvis det findes endnu?

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-02-08 22:44

Torben Scheel skrev:

>[zip]- måske Masi motor hvis det findes
> endnu?

De er blevet sponsorer for Vallø Racingteam i 2008 sæsonnen så det tror
jeg da de gør

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-02-08 22:57

l a r s skrev:
> [...]
> Vi er ude i en sportsstøvle, og jeg har ca 0% ekspertise på området...
>
> Hvor finder man iøvrigt stort og godt udvalg under samme tag på Sjælland?

Til det brug er der IMO ikke noget forgjort i valget.

....men til den pris jeg kan finde (16-1700 kr) ville jeg selv købe Sidi
(B2).
Der er en B2 goretex model (kun sort kan fås til ca.1900) eller der er
en variant uden goretex men da i flere farver (sort, rød, blå) har jeg
set til ca 1500,-.

Alternativt Sidi Vertigo, dem har jeg set til 1700.-

Fra : l a r s

Dato : 16-02-08 23:16

> [...]
> til ca 1500,-.
>
> Alternativt Sidi Vertigo, dem har jeg set til 1700.-

Lyder jo til at jeg er på rette spor. Har også luret lidt på Sidi B2, men
kun på nettet ind til videre...
B2 med goretex lyder kanon. Ka' du huske hvor du havde set dem til prisen ??

Prøvede Difi støvlerne hos Masi. Ifølge hjemmesiden er der -20% i påsken,
men lur mig om lige præcis str. 42 ikke er lagervare i påsken :-| Nå
men,... han er vel til at tale med hvis det endelig skal være.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-02-08 23:24

l a r s skrev:

> [...]
> men lur mig om lige præcis str. 42 ikke er lagervare i påsken :-| Nå
> men,... han er vel til at tale med hvis det endelig skal være.

KJ har Sidi, B2 til 1700,-,
http://www.kjmotorcykler.dk/product.asp?product=4505&sub=125&page=1

Louis.de har B2 til 200 Øvro
med goretex til 1900