lidt OT: Min første gang...
Fra : Dak

Dato : 16-02-08 13:34

...på en Honda cbr 600 f3'er var helt som forventet. Fik lov til at sidde på
den i udstillingsværelset hos http://www.bos-mc.dk/

Den er godt nok en del større end jeg husker min GS500E.

Den havde nogen kåbeskader hist og her men ellers var den i fino stand. Den
havde dog fået nyt speedo som stod på ca. 4200km og den skulle havde gået
22.000km. Grunden til dette var den var blevet importeret fra Holland og var
så i Miles. Tror jeg nok. Ærgeligt nok så var denne reserveret til anden
side for nu.

Så på torsdag står den på en tur til Ølstykke til MC-forum og se på deres
derude.

Så kan ikke vente med egentlig at prøvekøre sådan en fætter en dag.

So the search goes on.....

Dak

Fra : Western

Dato : 16-02-08 15:49

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev

KLIP

> [...]
> importeret fra Holland og var så i Miles. Tror jeg nok. Ærgeligt nok
> så var denne reserveret til anden side for nu.

Hmm, jeg bliver altid mistroisk når jeg hører den slags forklaringer. Og
mig bekendt så benytter hollænderne sig af det metriske system.

--

Leif Westen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 16-02-08 16:10

Western skrev:
> "Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev
>
> KLIP

> Hmm, jeg bliver altid mistroisk når jeg hører den slags forklaringer. Og
> mig bekendt så benytter hollænderne sig af det metriske system.

Og du skal ikke stole på Km tællere ude hos ham i Ølstykke heller.
Hvis du køber en Mc der, skal du tage den for den stand den er i og ikke
hvad der bliver fortalt af spændende historier om Mc´en.

MvH Eg

www.autocamperudlejningen.dk Så er ferien reddet....

Fra : Dak

Dato : 16-02-08 17:29

Derfor jeg skrev "tror nok". er jo blevet lid ældre så det kniber med
hukommelsen.

> Og du skal ikke stole på Km tællere ude hos ham i Ølstykke heller.
> Hvis du køber en Mc der, skal du tage den for den stand den er i og ikke
> hvad der bliver fortalt af spændende historier om Mc´en.

Nææ... tror også der er sat nyt på derude. så forventer ikke mindre end
"fusk". men nu er der åbenbart ikke mange tilbage af F3'erne så jeg står
med bundskraberne herover på sjælland ellers skal jeg over til Suzuki
gsx600/750F'eren istedet.

Dak