Leje af større mc på Kreta
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 13-02-08 21:46

Hej med jer,

Jeg skal til Kreta en uge sidst i maj og påtænker at leje mig en seriøs ged
dernede. Gerne noget chopper af en art, men frem for alt noget med nogle ccm
underneden og ikke blot en "tunet scooter", som jeg før har drønet rundt på
på Rhodos.

Vi skal bo i Platanias nær Chania, så erfaringer med udlejninger søges nær
Chania ?

På forhånd tak.

--
Jacob Christiansen
Suzuki GSX- R 600

Fra : Søren Ottosen

Dato : 14-02-08 06:45

> Vi skal bo i Platanias nær Chania, så erfaringer med udlejninger søges nær
> Chania ?

Hej

Der ligger MC udlejere for hver 30-40 meter langs med stranden i den første
del at Chania (mod Platanias) så det skulle ikke være noget problem.

Søren

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 14-02-08 21:46

"Søren Ottosen" <ha_der_narrede_jeg_dig_nok@du_er_til_grin.dk> skrev i
meddelelsen:

> Der ligger MC udlejere for hver 30-40 meter langs med stranden i den
> første del at Chania (mod Platanias) så det skulle ikke være noget
> problem.

Fint, så må jeg ned og vurdere udvalget, samt læse det med småt.

--
Jacob Christiansen
Suzuki GSX-R 600

Fra : OZ3BTO

Dato : 16-02-08 19:28

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelsen:

> Fint, så må jeg ned og vurdere udvalget, samt læse det med småt.

Og husk at tjekke cyklen før du triller af på den .. .De er ikke altid lige
gode til at veligeholde dem

Har selv lejet en del mindre off roadere i grækenland (kan man gøre på bil
kørekort de fleste steder)
Og nogen af dem har været i skræmmendes ringe stand bla. voldsomt slidte
kæder og dårlige bremser

Erik