MC til England
Fra : Søren Høyer Hansen

Dato : 13-02-08 18:31

Hej
Min kone og jeg har snakket om at tage til England i august (og bl.a. være
med til Europas største karneval i Notting Hill
En væsentlig detalje er hvordan vi kommer over/under søen - altså, hvordan
kommer man billigst/sjovest/mindst besværligt fra kontinentet til øen og
tilbage igen? Jeg er klar over at der må indgås kompromisser, men lad mig
høre den viden og erfaring der er derude!
Vh
Søren

Fra : Armand

Dato : 13-02-08 20:25

Søren Høyer Hansen skrev:
> [...]
> til øen og tilbage igen? Jeg er klar over at der må indgås kompromisser,
> men lad mig høre den viden og erfaring der er derude!

For et par år siden nedlagde man Hoovercraft'sne fra Calais - Dé havde
været et oplevelsesmæssigt mål, men idag er der egentlig kun
hovedforbindelsen: Eurostar at sigte mod!!

Ad søvejen går det for langsomt og kun hvis du finder det belejligt at
tage en natfærge og sove under overfarten er Hoek van Holland;
Zeebrügge; Ostende; Dunkirk eller Calais færgerne et alternativ i mine øjne.

--
Armand.

Fra : Lasse Christensen

Dato : 13-02-08 19:33

Armand skrev:

> [...]
> tage en natfærge og sove under overfarten er Hoek van Holland;
> Zeebrügge; Ostende; Dunkirk eller Calais færgerne et alternativ i mine

Englandsfærgen koster 2000,- pr. vej for et par, det er alt jeg ved ;)

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 14-02-08 07:21

> Englandsfærgen koster 2000,- pr. vej for et par, det er alt jeg ved ;)

Nej da!?

Min fader og jeg hoppede paa Esbjerg - Harwich m. en kvaern... tilbage i
tidlig sommer 2005.

Prisen for en retur og os to laa saa vidt jeg husker paa omkring 2000 kr -
retur vel at maerke...
Det var i forbindelse med Isle of Man...

Mvh
Allan

Fra : CL

Dato : 13-02-08 21:06

Armand wrote:

> For et par år siden nedlagde man Hoovercraft'sne fra Calais - Dé havde
> været et oplevelsesmæssigt mål, men idag er der egentlig kun
> hovedforbindelsen: Eurostar at sigte mod!!

Ahh det vækker minder det var sku noget af en oplevelse
med de fly/både
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL
( Som fik 4 ture med dem )