"Maguriteruten" til Garmin Zümo GPS
Fra : MD

Dato : 12-02-08 21:20

Hej

jeg har lavet "Maguriteruten" til min Garmin Zümo GPS.
Delt op i tre filer:

Sjælland og øerne
Fyn
Jylland

Hvis der er nogen der er interesseret i at få den tilsendt, kan i sende
jeres mailadresse, og jeg vil retunere filerne.

Den ligger også til download på www.gratispoi.dk

Formatet er GDB og jeg kan desværre ikke lave den til andet format
- så måske er det kun Garmin´er der kan læse filerne.

Mv
Matti

Fra : Tourer

Dato : 18-02-08 12:12

"MD" <Matti.jensen@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvis der er nogen der er interesseret i at få den tilsendt, kan i sende
> jeres mailadresse, og jeg vil retunere filerne.

Jeg kan ikke finde den på gratispoi. Hvilken kategori ligger den under?

--
Tourer

Fra : Allan

Dato : 18-02-08 13:01

Der er noget her, dog ikke ved gratispoi:
http://www.motorcykeltouring.dk/page40.html

mvh
Allan Poulsen
MCInternet.dk

Fra : Tourer

Dato : 18-02-08 14:07

"Allan" <allan@ingenspamher.tak> wrote in message
> Der er noget her, dog ikke ved gratispoi:
> http://www.motorcykeltouring.dk/page40.html

Takker

--
Tourer

Fra : oz9abc

Dato : 18-02-08 14:50

Hej.
Jeg har også en samling af Margueritte ruter på www.mcoplevelser.dk forum
til Zumo'en

Mvh
Jan

Fra : Morten

Dato : 18-02-08 18:16

Fordi du skal være medlem, for at se alle kategorier.
Meld dig til - det er gratis.

Morten