email adresse til yamaha
Fra : Michael Tinding

Dato : 10-02-08 19:59

Er der nogen der har en mail adresse til yamaha?
Jeg har ledt overalt og er overhoved ikke istand til at finde den/dem.
Alternativt er der nogen der med sikkerhed kan sige at der er plads til en
fullface styrthjelm under sædet på en X-city 250?

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-02-08 20:36

Michael Tinding skrev:
> Er der nogen der har en mail adresse til yamaha?
> Jeg har ledt overalt og er overhoved ikke istand til at finde den/dem
Hmmm.. der ellers nok af forhandler links på diverse hjemmesider..

> Alternativt er der nogen der med sikkerhed kan sige at der er plads til en
> fullface styrthjelm under sædet på en X-city 250?
Det er der nogen som kan(vil), det afhænger jo af størrelsen af hjelmen
som jo varierer både med hovedstørrelsen og producenten..
Når det så er sagt, så står det dog beskrevet på yamahas hjemmeside
http://www.yamaha-motor.dk/produkter/motorcykler/maxiscootere/x-city_250.jsp
http://www.yamaha-motor.dk/Images/2008-X-City-250-detail-04_tcm34-206271.jpg

Thore

Fra : Michael Tinding

Dato : 10-02-08 21:22

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som jo varierer både med hovedstørrelsen og producenten..
> Når det så er sagt, så står det dog beskrevet på yamahas hjemmeside

Jeg har set og læst informationen på deres hjemmeside. Jeg er dog i tvivl om
det er en fullfacehjelm der er illustreret. Desuden er der to tyske sider
jeg har fundet der indikerer, at der ikke er plads til sådan en hjelm. Så
for at få vished for hvad der er op og hvad der er ned, vil jeg gerne vide
det med sikkerhed inden jeg køber en x-city eller scarabeo, hvis der ikke er
plads.

Fra : Armand

Dato : 10-02-08 21:43

Michael Tinding skrev:

> [...]
> det med sikkerhed inden jeg køber en x-city eller scarabeo, hvis der ikke er

Du skal vel ikke købe scooteren on-line!? Når du alligevel befinder sig
ved en Yamaha-forhandler for at handle har du velsagtens din egen hjelm
med - Som så belejligt kan blive brugt til en sluttest lige inden du
skriver checken - Eller tager videre til Aprilia-forhandleren istedet
p.g.a. skuffende resultat!

--
Armand.

Fra : Michael Tinding

Dato : 10-02-08 21:54

> [...]
> med - Som så belejligt kan blive brugt til en sluttest lige inden du
> skriver checken - Eller tager videre til Aprilia-forhandleren istedet

Ja du har ret. Det ville jeg faktisk også gøre, men forhandleren har den
ikke hjemme, kun x-max.

Fra : Michael Tinding

Dato : 10-02-08 21:25

> [...]
> som jo varierer både med hovedstørrelsen og producenten..
> Når det så er sagt, så står det dog beskrevet på yamahas hjemmeside

Her f.eks står der at der ikke er plads:
http://www.motorradonline.de/test/fahrbericht/fahrbericht-yamaha-x-city-250---neuer-grossrad-roller.257811.htm

Fra : Michael Tinding

Dato : 16-02-08 11:23

"Michael Tinding" <whocares@fiske.net> skrev i en meddelelse

> "SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Her f.eks står der at der ikke er plads:
> http://www.motorradonline.de/test/fahrbericht/fahrbericht-yamaha-x-city-250---neuer-grossrad-roller.257811.htm

Jeg har iøvrigt stadigt hverken fået svar fra yamaha eller fra forhandleren
jeg bad om at undersøge dette, er der andre gode ideer?

Fra : Susanne & Jesper Mik~

Dato : 10-02-08 22:45

"Michael Tinding" skrev

Prøv med info@yamaha-motor.dk

--
Venlig hilsen
Susanne

Fra : Studo

Dato : 11-02-08 08:14

> Jeg har set og læst informationen på deres hjemmeside. Jeg er dog i
> tvivl om det er en fullfacehjelm der er illustreret.

Det er ikke en fullface. Hvis så er det den første med gennemsigtig/
usynlig kæbeparti. Så er helt enig med dig.