Billige Metzeler dæk på MC Show 08
Fra : Niels Munk

Dato : 09-02-08 16:28

Hej gutter!

Lige et tip:

Jeg har lige købt et nyt bagdæk, Metzeler Roadtec Z6 180/55-17 hos DVI, i
Messecenter Herning. Pris: 900,- <---- Meget billigt!
Det er specialtilbud de kører på metzeler dæk, på messen. Så hvis andre
mangler dæk til den nye sæson, er tippet hermed givet videre.

/Niels Munk

Fra : tp

Dato : 09-02-08 17:07

> [...]
> Det er specialtilbud de kører på metzeler dæk, på messen. Så hvis andre
> mangler dæk til den nye sæson, er tippet hermed givet videre.

jep, og der var mange andre tilbud

tilbud på formstøbte ørepropper
tilbud på lædertøj, bla hel læderdragter til halv pris på ducati standen
(feldballe mc)
og sikkert også en masse andre ting

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 11-02-08 07:39

"Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> wrote in message
> [...]
> Det er specialtilbud de kører på metzeler dæk, på messen. Så hvis andre
> mangler dæk til den nye sæson, er tippet hermed givet videre.

Jeg så godt nogle af hans tilbud. Der var bl.a Bridgestone BT020 fordæk til
650 kr. De var produceret i år 2000 (ja - 8 år gamle) og de var lige så
hårde som en brosten - *LOL*

Har du checket produktionsugen på dit Metzeler dæk?

Jan Strandgaard

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-08 16:58

On Mon, 11 Feb 2008 07:39:26 +0100, Jan Strandgaard wrote:

> Jeg så godt nogle af hans tilbud. Der var bl.a Bridgestone BT020 fordæk til
> 650 kr. De var produceret i år 2000 (ja - 8 år gamle) og de var lige så
> hårde som en brosten - *LOL*

Huh !

> Har du checket produktionsugen på dit Metzeler dæk?

Ja, det kunne da vist godt være en ommer :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-1-2008

Fra : Niels Munk

Dato : 12-02-08 16:07

"Jan Strandgaard" <jan.str@ndgaard.dk> wrote in message

> Jeg så godt nogle af hans tilbud. Der var bl.a Bridgestone BT020 fordæk
> til 650 kr. De var produceret i år 2000 (ja - 8 år gamle) og de var lige
> så hårde som en brosten - *LOL*

Ja, den tjekkede jeg selvf. før jeg handlede.
Mit dæk er ca. 4mdr. gammelt, så ikke noget i vejen der.
Mit lokale Suzuki værksted/forhandler ville ha' 1800,- for at montere samme
dæk på løs fælg (dæk incl.).
Så 900,- er IMO MEGET billigt :)

/Niels Munk

Fra : Niels Munk

Dato : 12-02-08 19:09

> Mit dæk er ca. 4mdr. gammelt, så ikke noget i vejen der.

Præcise produktionsuge: 45/07

Så'e det på plads :)

/Niels Munk

Fra : Armand

Dato : 12-02-08 21:53

Niels Munk skrev:
> "Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> wrote in message

> Præcise produktionsuge: 45/07

Godt! For jég nåede lige at frygte at det var: DOT 457

> Så'e det på plads :)

Næmli'

--
Armand.