montering af LED's i en 8210... Opskrift?
Fra : Jake

Dato : 16-07-01 12:59

Hejsa!

Nu har jeg efterhånden siddet i flere timer og ledt på nettet.
Jeg leder efter en opskrift på at montere LED's i en 8210. Den eneste
jeg kan finde går igen og igen. Og det er den med en 6150 og en 3210.

Er der nogen der ligger inde med en til en 8210?

På forhånd tak,

Jake

Fra : Bo Braendstrup

Dato : 16-07-01 14:26

Jake wrote:

> [...]
> jeg kan finde går igen og igen. Og det er den med en 6150 og en 3210.
>
> Er der nogen der ligger inde med en til en 8210?

Den ligner 6150 meget:

6150:
k a
a k
k a
a k
k a
a k

ka ka
ka ka
ka ka

8210:
k a
a k
k a
a k
k a
a k

ka ak
ak ak
ak ak

Telefon/print set fra tastaturside, display opad.
Forbehold for fejl, intet ansvar etc. etc.
Hint: Vær m e g e t omhyggelig med tastatur-dioderne. Du kan komme
til at kortslutte batteriet, hvis lodningerne rører ved metalrammen.
Har du ikke et mikroskop/en kraftig lup = lad være!

Ups! Hvad med:
http://www.darkpower.de/darkpower/nokia/leds/n8210/leds8210.htm

Mvh, Bo.

Bo Braendstrup
Oersted.DTU
Electromagnetic Systems
Technical University of Denmark
bbr@oersted.dtu.dk

Fra : Michael Busekist Han~

Dato : 16-07-01 16:02

> [...]
> jeg kan finde går igen og igen. Og det er den med en 6150 og en 3210.
>
> Er der nogen der ligger inde med en til en 8210?

Yeps...lige her: http://www.te-elektronik.com/hde8210.shtml

Michael

Fra : Jake

Dato : 18-07-01 16:18