Min nye lille hundehvalp
Fra : Therese

Dato : 05-03-08 19:58

Hej NG

Kan ikke lade være. Bliver simpelthen nødt til at poste dette link:
www.elverdalen.dk. Der er endnu flere på nedenstående *GGG*
http://www.elverdalen.dk/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=93&func=viewcategory&catid=33--Med venlig hilsenTheresewww.elverdalen.dkFjern slet i min mailadresse

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-03-08 20:08

"Therese" <therese42@elverdalenslet.dk> writes:

> Kan ikke lade være. Bliver simpelthen nødt til at poste dette link:
> www.elverdalen.dk. Der er endnu flere på nedenstående *GGG*

Jeg vil også have! Om et par dage har jeg sikkert en baby jeg kan
bytte med, hvis det har nogen interesse. :)

Hold da helt op hvor er den nuttet. Kigger lige ned på det store drog
der ligger her bag mig og tænker tilbage på dengang hun var lille og
nuttet. Omend jeg ikke er helt sikker på at hun nogensinde har været
lille.

Manden mener at Quaro er større end Siri var, da vi fik hende hjem.
Hun vejede 12,5 kilo. Hvad vejer jeres bette skønhed?

Mvh Trine

Fra : Therese

Dato : 05-03-08 20:12

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen

> Manden mener at Quaro er større end Siri var, da vi fik hende hjem.
> Hun vejede 12,5 kilo. Hvad vejer jeres bette skønhed?

Altså i søndags var han 7 uger og vejede 8½ kg. Han havde taget 2 kg på på
en uge *GG*
Vi henter ham på lørdag 8 dage, og så vejer han sikkert 11-12 kg...
Og nej jeg gider ikke bytte med en baby *S*

Fra : Anette

Dato : 05-03-08 20:15

Therese wrote:
> Hej NG
>
> Kan ikke lade være. Bliver simpelthen nødt til at poste dette link:
> www.elverdalen.dk.

Nnnøøøøøøjjjjj hvor han bare lækker )
Husk nu at nyde ham -sådan nogle småstørrelser vokser imponerende hurtigt.

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Therese

Dato : 05-03-08 20:40

"Anette" <abc@def.es> skrev i meddelelsen

> Nnnøøøøøøjjjjj hvor han bare lækker )
> Husk nu at nyde ham -sådan nogle småstørrelser vokser imponerende hurtigt.

Jeg skal ikke se ham i 14 dage *piv*. Vi tager på skiferie fredag, og vi har
ikke været der siden i søndags. Nu har jeg ellers trofast besøgt ham hver
uge siden han var 2½ uge gammel... Nu bliver han næsten voksen inden jeg ser
ham igen...

Fra : Hm

Dato : 05-03-08 20:49

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse
> [...]

Nej, hvor er den sød, en BS havde jeg meget i tankerne da jeg skulle have ny
hund.

Hanne/ engang schæfer altid schæfer

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-08 21:09

On Wed, 5 Mar 2008 19:57:39 +0100, "Therese"
<therese42@elverdalenslet.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Kan ikke lade være. Bliver simpelthen nødt til at poste dette link:
> [...]

De er grimme er de! Jeg hader hundehvalpe, for jeg falder for dem hver
gang.
Men har da også et par små godbidder i huset, så jeg er ikke
misundelig (før næste gang) ) (vent til han vækker jer kl 4.30
fordi nu er det altså madtid eller skidetid - det opleves af og til
her)
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : jopa

Dato : 05-03-08 23:17

"Therese" <therese42@elverdalenslet.dk> skrev

> Kan ikke lade være. Bliver simpelthen nødt til at poste dette link:

Tillykke med bamsen.
Sad lige og grundede over jeres album med Alpe Huez og glædede mig til igen
at cykle op af det bjerg.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Kim

Dato : 06-03-08 19:48

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "Therese" <therese42@elverdalenslet.dk> skrev

> Sad lige og grundede over jeres album med Alpe Huez og glædede mig til
> igen at cykle op af det bjerg.

Du mener ned ikke ;0)

Kim

Fra : jopa

Dato : 06-03-08 19:56

"Kim" <futtown@hotmail.com> skrev

> Du mener ned ikke ;0)

Jo det er lækkert at komme derop men mere lækkert at køre ned hvis ellers
bremserne er ok

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-03-08 00:41

"Therese" <therese42@elverdalenslet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Kan ikke lade være. Bliver simpelthen nødt til at poste dette
> [...]

Det er vel nok en skøn lille fyr. Hjerteligt tillykke med ham. En
rigtig "smuksak" er han.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jytte

Dato : 06-03-08 01:49

On 5 Mar., 19:57, "Therese" <theres...@elverdalenslet.dk> wrote:
> Hej NG
>
> Kan ikke lade være. Bliver simpelthen nødt til at poste dette

Ej hvor er han skøn. Hvis min husbond ellers kunne overtales til endnu
en hund, så skulle det være sådan en bamse....

Held og lykke med ham

Mvh Jytte