LAD VÆRE med at se video
Fra : Ralph

Dato : 04-03-08 17:05

Fra : jopa

Dato : 04-03-08 17:25

Fra : lh

Dato : 04-03-08 17:41

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev
>
>> fra Afghanistan.
>>
>> Jeg mener det, det er virkeligt sygt.
>>
>> Syge, syge soldater.
>
> Kan jeg låne den video ?
>
> --
> Mvh. John
> www.web-graphic.dk

Det er nævnt i radioen om soldater der mishandler en hundehvalp. Linket er
fjernet fra den side det var lagt ud på og gudskelov for det! Men da det er
omtalt i medierne er det muligt det bliver vist i tv aviserne hvis nogen
skulle være interesseret!! Jeg er ikke. Jeg kan ikke holde ud at se mere
mishandling. Det er ligefør man foragter menneskeracen. Det "dyr" der
bevidst udføre ondskab.

lh

Fra : jopa

Dato : 04-03-08 17:45

"lh" <com@comhere.dk> skrev

> Det er nævnt i radioen om soldater der mishandler en hundehvalp.

Ok det var ment som en gættekonkurrence.
Troede han havde postet i forkert gruppe.
Han nævner ikke noget om nogen hund.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Ralph

Dato : 04-03-08 17:46

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev
> Kan jeg låne den video ?

Send din mailadresse.

--
Ralph

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-03-08 12:50

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Send din mailadresse.

Videoen er fjernet fra EB´s link til YouTube - så den er formentlig fjernet
fra YouTube.

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,