hvad betyder Disq.BK inden for Dkk udstill~
Fra : Søren Jensen

Dato : 03-03-08 21:37

Se sub

Søren

Fra : JB

Dato : 03-03-08 22:04

"Søren Jensen" <sphspor@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:47cc613f$0$89174$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Se sub
>
> Søren
www.dansk-kennel-klub.dk/634

Hilsen
Jytte

Fra : Søren Jensen

Dato : 03-03-08 23:19

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:47cc6784$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Søren Jensen" <sphspor@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47cc613f$0$89174$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Se sub
>>
>> Søren
> www.dansk-kennel-klub.dk/634

Jeg havde gættet at det betyd DISQUALIFIED. men betyder BK så brugsklasse ?
eller står det for hvad den blev disket for ?

Søren

Fra : JB

Dato : 04-03-08 08:49

> [...]
> ?
> eller står det for hvad den blev disket for ?

Der må stå hvorfor i kritikken.

Hilsen
Jytte

Fra : Winther

Dato : 04-03-08 09:27

Stor sandsynlighed for at det er bygningen. Jeg ved ikke lige om det er
Odense du tænker på, men det er brugshundelinjer der er blevet disset. Lidt
som en Avlskåring hvor hunde bliver bedt om at forlade ringen allerede inden
mod og kampdrift...men selvfølgelig kan de også have reageret for meget på
skuddene, som også er med i en DKK udstilling. Hvis de er PH-hunde så kan de
sagtens reagere voldsomt, og hvis dommeren ikke kan se forskel på, eller
mener der er forskel på, om en hund tænder eller den er skudræd, så er det
også ja tak inden de begynder de egentlige bedømmelser..

--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : Winther

Dato : 03-03-08 23:27

Altså diskvalificeret af en eller anden grund i brugshundeklassen...

Fra : Winther

Dato : 04-03-08 00:05

Kan se der var flere der blev disset til DKK i Odense

Fra : Søren Jensen

Dato : 04-03-08 16:52

> Kan se der var flere der blev disset til DKK i Odense

Ja det var det jeg også havde se
jeg var bare nysgerrige hvorfor Renda Vom Hamburger Landt blev Disq.BK

det kan ikke være på grund af bygning hund blev fortrinlig 3 til jule skuet
i kreds 23 slagelse 2006 og jeg mener hun blev fortrinlig 1 til påskeskuet
2007

Søren

Fra : JB

Dato : 04-03-08 17:30

> [...]
>
> det kan ikke være på grund af bygning hund blev fortrinlig 3 til jule
> skuet i kreds 23 slagelse 2006 og jeg mener hun blev fortrinlig 1 til

Der må være sket et eller andet, når hunden normalt går godt på
udstillinger. Du bliver nødt til at spørge ejeren.

Hilsen
Jytte

Fra : Winther

Dato : 04-03-08 17:55

Så kan det vel kun være skud eller væsen, det er ikke lige dagen man skal
tygge på dommere...

Fra : Winther

Dato : 04-03-08 18:11

> [...]

i kreds 23 slagelse 2006 og jeg mener hun blev fortrinlig 1 til påskeskuet

Ja, men kan også se at hun er AK i kl 2, eksteriørmæssigt burde hun være i
kl.1, så et eller andet gør at hun ryger i kl.2. Kan se at hun har C-hofter
og 1 på albuer, det ville jeg ikke selv avle på...