Måske flere hundeskove
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-02-08 13:21

Hej

I dag er der indgået en aftale mellem regeringen, DF, De Radikale og
NA om en styrket indsats på naturområdet. I alt er der afsat 5
millioner kroner i 2008 og 9 millioner kroner i 2009 til f.eks. "anlæg
af stiforløb (gang- og cykelstier), hundeskove eller andre
borgerrettede faciliteter, som kan fremme friluftslivet, samt til
information om projekterne."

Så det kan være at vi skal til at have nogle flere hundeskove. Det
kunne da være rart.

Mvh Trine

Fra : makkerlone

Dato : 04-03-08 04:46

> [...]
> information om projekterne."
>
> Så det kan være at vi skal til at have nogle flere hundeskove. Det

Sikke dog en dejlig nyhed. Håber på nogle hundeskove i nærheden af,
hvor jeg bor (Hadsten).

K.h. Lone Sommer

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-03-08 12:58

makkerlone <panik@makker.dk> writes:

> Sikke dog en dejlig nyhed. Håber på nogle hundeskove i nærheden af,
> hvor jeg bor (Hadsten).

Ja, det ville ikke være dårligt. Vi bor selv i Ulstrup, så der er ikke
så langt. Jeg antager at du kender til den i Trige, Bærmoseskoven. Den
er indhegnet. Lidt længere væk er der en uindhegnet, men enorm stor,
ved Fussingø. Nord for Randers, i Randers Øvelsesterræn er der
indhegnet skov, der har vi dog ikke været. I Månedalen i den sydlige
del af Randers er der også hundeskov.

Mvh Trine

Fra : makkerlone

Dato : 05-03-08 00:41

> [...]
> ved Fussingø. Nord for Randers, i Randers Øvelsesterræn er der
> indhegnet skov, der har vi dog ikke været. I Månedalen i den sydlige

Den i Fussingø har jeg været i mange gang. Skøøøøøøøønt område!!!
Månedalen har jeg ikke hørt om. Har du et link til den?
Jeg bor nemlig lige syd for Randers.

Lone

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-03-08 10:14

makkerlone <panik@makker.dk> writes:

> Den i Fussingø har jeg været i mange gang. Skøøøøøøøønt område!!!
> Månedalen har jeg ikke hørt om. Har du et link til den?
> Jeg bor nemlig lige syd for Randers.

Hmm. Vi fandt skoven på en lidt alternativ måde, nemlig gennem
geocaching. (geocaching.dk), så jeg har faktisk kun et koordinat. Hvis
du går ind på siden maps.google.com og skriver N 56° 26.600 E 010°
01.400 i søgefeltet, så er der en pil der peger nogenlunde det rigtige
sted hen. Lidt omstændigt, jeg ved det godt. :)

Mvh Trine