Kastration
Fra : Zab

Dato : 27-02-08 12:57

Hej Gruppe

Er der nogen der ved hvad det koster at få en hund kastreret.

mvh. zab

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 13:05

"Zab" <1HXstchans@c.dk(fjern 1HX)> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Er der nogen der ved hvad det koster at få en hund kastreret.

Vi gav ca. 1800 kr. i oktober måned.

Fra : jopa

Dato : 27-02-08 13:08

"Zab" <1HXstchans@c.dk(fjern 1HX)> skrev

> Er der nogen der ved hvad det koster at få en hund kastreret.

900,- på min dyrlæges prisskilt

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 13:24

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse news:47c55297$0$90272

> 900,- på min dyrlæges prisskilt

Det var billigt.

Fra : jopa

Dato : 27-02-08 14:36

"Buffy" <buffy(snabel-a)tjekmig.dk> skrev

> Det var billigt.

Ja og så med regning
Nu er regning ikke noget vi sådan bruger normalt

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 14:44

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse news:47c56726$0$90268

> Ja og så med regning
> Nu er regning ikke noget vi sådan bruger normalt

Milo er da ikke kastreret- er han ?

Vi betalte vist 1300 kr., da Coco var afsted, for ca. 1 år siden.

Fra : jopa

Dato : 27-02-08 16:48

"Buffy" <buffy(snabel-a)tjekmig.dk> skrev

> Milo er da ikke kastreret- er han ?

Never in my life

Kan bare huske at jeg stod og studerede prislisten sidste år da han skulle
stikkes.
Kommer vel moms på men det er da billigt.
Nogen steder på sjælland har jeg hørt om 3-4000 så det kan betale sig at
køre til SdrJ for at få det gjort.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : C.H

Dato : 27-02-08 17:20

> "Buffy" <buffy(snabel-a)tjekmig.dk> skrev

> Ja og så med regning
> Nu er regning ikke noget vi sådan bruger normalt

Bruger du Bille?

Fra : jopa

Dato : 27-02-08 17:23

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev

> Bruger du Bille?

Nu sidder man jo ikke her og udleverer folk der laver en ekstrafortjeneste

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : C.H

Dato : 27-02-08 18:03

> "C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev

> Nu sidder man jo ikke her og udleverer folk der laver en ekstrafortjeneste
>

> --

Av ja, sikke en dårlig timing mit spørgsmål havde )))))

Fra : Kim Christensen

Dato : 27-02-08 08:05

On 27 Feb., 14:35, "jopa" <ad...@jp-web.invalid> wrote:

> Ja og så med regning
> Nu er regning ikke noget vi sådan bruger normalt

Det er vist ikke DYRlægepriser..?
Jeg kunne fristes til at tro at prisen dækker over et eller andet
hurtigt med en kartoffeloptager.

Hilsen Kim

Fra : Leyna

Dato : 27-02-08 16:49

On Wed, 27 Feb 2008 12:57:05 +0100, "Zab" <1HXstchans@c.dk(fjern 1HX)>
wrote:

>Hej Gruppe
>
>Er der nogen der ved hvad det koster at få en hund kastreret.

Jeg gav små 1700 kr for det, men det varierer vist en del.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 27-02-08 16:51

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev
> Jeg gav små 1700 kr for det, men det varierer vist en del.

Jeg kan gøre det for en kasse grøn Tuborg, eller en Gammel Dansk
Er ekspert og har gjort det masser af gange

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Leyna

Dato : 28-02-08 00:44

On Wed, 27 Feb 2008 16:50:42 +0100, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev
>
>Jeg kan gøre det for en kasse grøn Tuborg, eller en Gammel Dansk
>Er ekspert og har gjort det masser af gange

Hold du dig til at kastrere sønderjyder!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk