Jean Peau
Fra : Sanne

Dato : 21-02-08 15:08

Hejsa NG

Nogen der ved hvor ...om nogen...man kan købe Jean Peau pelsplejeprodukter i
Midt-og Vestjylland ??

Mvh
Sanne

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-02-08 15:24

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvor ...om nogen...man kan købe Jean Peau pelsplejeprodukter
> i Midt-og Vestjylland ??

Jeg ved ikke om loppetjansen har noget af det du søger, men de har da noget
Jean Peau..
http://loppetjansen.dk/sundhed_og_hygeine/plejemidler_187_da/

Mvh. Marie

Fra : Sanne

Dato : 21-02-08 16:35

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:47bd8992$0$99022$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Jeg ved ikke om loppetjansen har noget af det du søger, men de har da
> noget Jean Peau..
> http://loppetjansen.dk/sundhed_og_hygeine/plejemidler_187_da/
>
> Mvh. Marie

Hej Marie.

Ja, tak skal du have...
Jeg har godt kunnet finde det på nettet, men søger efter en fysisk butik.
Så jeg kan føler/mærke og spare portoen Det koster jo den nette sum af
70 kr, at få tilsendt en shampoo...pyhaa.
Jeg ved, jeg har set det på et tidspunkt i en af de der Have &
Fritidsforretninger i Holstebro, men kan jo ikke liiiiige huske hvor og
eftersom det er længe siden er det ikke sikkert den findes mere.

Mvh
Sanne

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-02-08 16:59

> [...]
> Fritidsforretninger i Holstebro, men kan jo ikke liiiiige huske hvor og
> eftersom det er længe siden er det ikke sikkert den findes mere.

ja, ok, 70 kr i porto kun for en shampoo...host.. det havde jeg også krøllet
tæer over..
kan du ikke kontakte firmaet bag produkterne og derved finde en forhandler
nær dig?

Mvh. Marie

Fra : Sanne

Dato : 21-02-08 17:12

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:47bd9fad$0$99023$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> krøllet tæer over..
> kan du ikke kontakte firmaet bag produkterne og derved finde en forhandler

Ja, det kan jeg da forsøge...
Tak skal du have
Mvh
Sanne