Forgiftning?? HASTER
Fra : Ralph

Dato : 19-02-08 19:23

Hejsa

Min tyvehund Tootsie har idag hugget 500g flormelis fra køkkenet i
eftermiddag, den er usædvanligt sløv lige nu, farligt???

--
Ralph

Fra : MaG

Dato : 19-02-08 19:32

Hvis du er tvivl så ring til den dyrlægevagten så kan de hjælpe dig, man
skulle jo ellers tro de ville få en masse energi af sådan en omgang sukker.

Vores lab. åd en gang 1 kilo vingummier da hun var 1/2 år, nej hvor var hun
skidt tilpas men der var ikke så meget at gøre sagde dyrlægen, vi kunne
prøve med lidt A-38 eller havregrød men hun ville intet have,men havde det
meget bedre dagen efter..

Hilsen
Maria

Fra : jopa

Dato : 19-02-08 19:34

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev

> Min tyvehund Tootsie har idag hugget 500g flormelis fra køkkenet i
> eftermiddag, den er usædvanligt sløv lige nu, farligt???

Uden at være ekspert kunne jeg forestille mig at den lige nu har mavekneb,
og senere skider tyndt.
Sukker er jo ikke giftigt, men check lige dyrlægen.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : C.H

Dato : 19-02-08 19:33

> Hejsa
>
> Min tyvehund Tootsie har idag hugget 500g flormelis fra køkkenet i
> eftermiddag, den er usædvanligt sløv lige nu, farligt???
>
> --

Tror jeg ville ringe til dyrlægevagten og høre ad...

Fra : pwh

Dato : 19-02-08 21:55

C.H, skrev:
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tror jeg ville ringe til dyrlægevagten og høre ad...

Ja, fuck et sted at spørge om noget der haster mht helbred,
tager sig til hovedet en gang imellem

/Jens

Fra : Ralph

Dato : 19-02-08 20:04

Tak for svar, hun har lige skidt "syv baljer lort" og er frisk igen.

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-08 20:09

On Tue, 19 Feb 2008 20:03:33 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
>Tak for svar, hun har lige skidt "syv baljer lort" og er frisk igen.

Så er det bare at være parat med skovlen - og måske lidt vand til det
stakkels kræ, så går det nok igen.
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Kim Christensen

Dato : 20-02-08 00:44

On 19 Feb., 20:03, "Ralph" <r...@post6.tele.dk> wrote:

> Tak for svar, hun har lige skidt "syv baljer lort" og er frisk igen.

Vær opmærksom på at sukker får hunde til at stresse, så vær opmærksom
på mulig ændret adfærd i nogle dage endnu. Selvom hun tilsyneladende
er kommet af med en masse, så har hun også optaget noget af det.

....Forrige uge åd Happy et helt hvidløg. Selvom han kom af med en
voldsom lugtende balje l... han lugter stadig af hvidløg over det
hele. Der går nok lid tid inden han får lopper :)

Hilsen Kim

Fra : Kim Christensen

Dato : 20-02-08 02:49

On 20 Feb., 08:43, Kim Christensen <SLETTESnemo...@yahoo.com> wrote:

> ....Forrige uge åd Happy et helt hvidløg. Selvom han kom af med en
> voldsom lugtende balje l... han lugter stadig af hvidløg over det
> hele. Der går nok lid tid inden han får lopper :)

Og nu har han ædt et fyrfadslys. Det var slukket, han får varm mad til
aften i stedet.

Hilsen Kim

Fra : Anette

Dato : 20-02-08 19:04

Kim Christensen wrote:
> Og nu har han ædt et fyrfadslys. Det var slukket, han får varm mad til
> aften i stedet.

*LOL* ny variation a duftlys?

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 20-02-08 13:14

On 20 Feb., 19:04, "Anette" <a...@def.es> wrote:

> *LOL*  ny variation a duftlys?

Snarere modsat. Aluminiumsbægeret nedbrydes af mavesyren til
aluminiumklorid. Aluminiumklorid bruges i deodoranter til at tage
lugten. Måske kan det tage lugten af hvidløg. Han ved hvad han vil,
den knægt.

Hilsen Kim

Fra : Anette

Dato : 20-02-08 21:42

Kim Christensen wrote:
> [...]
> aluminiumklorid. Aluminiumklorid bruges i deodoranter til at tage
> lugten. Måske kan det tage lugten af hvidløg. Han ved hvad han vil,

He he...smart fyr, ham

Hmmmm....Måske skulle jeg overveje at lære minihusterroristen herhjemme at
fyrfadslys
med alu-bæger er rigtig godt for hundehvalpe, i hvertfald indtil de bliver
stuerene? )

/ Anette
www.philana.dk