Hund efterlyses, muligvis stjålet
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 14-02-08 22:19

Se billede af Taco hér:
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbdyr.nsf/forsideefterlysning?openform&count=10000&exp=familiedyr

13-02-2008
Hund
Kleiner münsterländer

Kaldenavn: Taco
Alder: 4 år Køn: Han, kastreret
Farve: Hvid med brune pletter
Særlige kendetegn: 2 små lyse pigment pletter på snuden og lyse
gul/brune øjne
Mærkning: V11885
Mærkningstype: Øremærke
Forsvundet fra: Haastrup
5600 Faaborg
Dato: 09-05-2007
Bemærkninger:
Taco´s halsbånd er fundet i Jylland, det formodes nu at han er samlet
op på Fyn og kørt til Jylland. Så han bor måske hos nogle mennesker i
Jylland. Jeg savner ham hvert minut, håber nogen kan komme med oplysninger
der kan bringe ham hjem. Jeg udlover 5.000 kr. i dusør til den der kan
bringe min hund hjem igen.

Henvendelse: Mirella Helms
Bygaden 43
5600 Faaborg

Telefon: 21836899

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : x Vuf x

Dato : 15-02-08 02:34

On Thu, 14 Feb 2008 22:18:54 +0100, "Heidi" wrote:

> [...]
>Jylland. Jeg savner ham hvert minut, håber nogen kan komme med oplysninger
>der kan bringe ham hjem. Jeg udlover 5.000 kr. i dusør til den der kan

Åhhh, den stakkels hund. Den slags mennesker sku' fandme skydes!

--
Mvh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (2 piger og 2 drenge født 24. december)
Se dem også på http://www.123hjemmeside.dk/sonpet

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-02-08 02:45

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Åhhh, den stakkels hund. Den slags mennesker sku' fandme skydes!

Ja, det er åbenbart en eller ande jyde. Så alle fra Skagen til Tønder er
mistænkte. Ingen tvivl om, at det er tragisk, men hvis man vil have sin hund
igen, må man sq da i det mindste skrive hvor halsbåndet er fundet.

Nå, intet med dig at gøre, bare mærkelig at hovedparten af de "annoncer" der
er på siden, glimre med fraværet af vigtige oplysninger.

Bjarne K.

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 15-02-08 13:31

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse

> "x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er åbenbart en eller ande jyde. Så alle fra Skagen til Tønder er
> mistænkte.

Glem nu ikke at det kan være en polak der har taget den med hjem

Fra : Kim Christensen

Dato : 15-02-08 11:51

On 15 Feb., 13:30, "Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERS...@hotmail.com>
wrote:

> Glem nu ikke at det kan være en polak der har taget den med hjem

En oplagt mulighed, men næppe i dette tilfælde. De har ikke så meget
at bruge kastrerede hunde til.

Noterede mig at der på samme side var en schæfertæve som var blevet
stjålet ved et indkøbscenter i Hillerød. Man skal åbenbart til at
passe på sine hunde.

Hilsen Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-02-08 20:47

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Noterede mig at der på samme side var en schæfertæve som var
> blevet stjålet ved et indkøbscenter i Hillerød. Man skal åbenbart

Det har man da vist skullet meget længe. Der har været adskillige
stjålne hunde efterlyst alene i denne gruppe gennem lang tid.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 22:00

> Det har man da vist skullet meget længe. Der har været adskillige
> stjålne hunde efterlyst alene i denne gruppe gennem lang tid.

Ja, men problemet forekommer vist kun i større byer. Jeg planter nu stadig
Fimbe og Biva foran den lokale Dagligbrugs, men ville ikke risikere det i
f.eks. Ålborg.

Fra : x Vuf x

Dato : 16-02-08 21:44

On Fri, 15 Feb 2008 22:00:10 +0100, "Buffy" wrote:
>"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev

>Ja, men problemet forekommer vist kun i større byer. Jeg planter nu
>stadig Fimbe og Biva foran den lokale Dagligbrugs, men ville ikke
>risikere det i f.eks. Ålborg.

Du glemmer da vist lige det, der skete flere gange i den lille
søvnige landsby Otterup på Nordfyn,,, 2-3 år siden!?