Min hunds anus er rød
Fra : Peder

Dato : 11-02-08 14:27

Min hund døjer med en rød og irriteret anus, og jeg ved ikke hvad
jeg skal gøre ved det.

Jeg har prøvet med lidt vaseline, med resultatet blev ikke
bedre, og den virker stadig til at være øm bagi.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Kim Christensen

Dato : 11-02-08 06:03

On 11 Feb., 13:26, Peder <p...@durikke.INVALID> wrote:
> Min hund døjer med en rød og irriteret anus, og jeg ved ikke hvad
> jeg skal gøre ved det.
>
> Jeg har prøvet med lidt vaseline, med resultatet blev ikke
> bedre, og den virker stadig til at være øm bagi.

Du skal vaske stedet godt først, og derefter tørre grundigt. Vær
desuden opmærksom på at hunden kan have brug for en ormekur.
Vaseline er godt for hud der nemt tørrer ud, men hjælper ikke på
irriteret hud. Du kan bruge en babysalve, de sælges under navne som
silan, silkosal, etc. De virker let lokalbeøvende (så hunden ikke
slikker det væk) og fremmer helingen.

Hilsen Kim

Fra : C.H

Dato : 11-02-08 14:31

"Peder" <pela@durikke.INVALID> skrev i en meddelelse
> Min hund døjer med en rød og irriteret anus, og jeg ved ikke hvad
> jeg skal gøre ved det.
>
> Jeg har prøvet med lidt vaseline, med resultatet blev ikke
> bedre, og den virker stadig til at være øm bagi.

Ligesom Kim skriver, skal du overveje om hunden har orm - men du skal også
overveje, om hunden får tømt sine analkirtler.
Gør den ikke det, bliver området smertefuldt og de snasker og snasker, så
huden bliver irreteret.

Er du i tvivl om, om hunden tømmer analkirtler, så smut en tur til dyrlægen
med vapsen

Connie

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-02-08 15:35

> Min hund døjer med en rød og irriteret anus, og jeg ved ikke hvad
> jeg skal gøre ved det.
>
> Jeg har prøvet med lidt vaseline, med resultatet blev ikke
> bedre, og den virker stadig til at være øm bagi.

Det kunne være, fordi analkirtlerne er tilstoppede eller inficerede.
Jeg ville lade dyrlægen se på det.

mvh Anelise

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-02-08 17:10

> Min hund døjer med en rød og irriteret anus, og jeg ved ikke hvad
> jeg skal gøre ved det.
>
> Jeg har prøvet med lidt vaseline, med resultatet blev ikke
> bedre, og den virker stadig til at være øm bagi.

Prøv at tømme anal kirtlerne, god ide.

Fra : JBH

Dato : 12-02-08 04:41

> Min hund døjer med en rød og irriteret anus, og jeg ved ikke hvad
> jeg skal gøre ved det.

Næh, du må have det svært nu hvor Pan, er lukket.

> Jeg har prøvet med lidt vaseline, med resultatet blev ikke
> bedre, og den virker stadig til at være øm bagi.

Vidste du ikke at sex med dyr, er ikke tilladt hvis dyret påføres smerte.

/JBH