Gaaaaaaaaaab
Fra : pwh

Dato : 08-02-08 21:07

/Jens

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-02-08 21:15

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:xD2rj.33$Pr3.17@news.get2net.dk...

> /Jens

Ja, man bliver ikke overvældet af nye indlæg.

Men tror der er noget på vej. Også fra undertegnede. Vil snart komme med en
update på "Kløe" fra 1.2.2008. Kan sige så meget, at mine snuskebasser har
fået skab medicin i 3 dage nu, men da det er noget der skal optrappes fra en
meget lille dosis, er der stadig ingen ændring til det bedre. Faktisk er det
blevet værre, fordi doktoren tog deres antikløe medicin væk.

Bjarne K.

Fra : pwh

Dato : 08-02-08 21:28

Bjarne K., skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> wrote in message

> Ja, man bliver ikke overvældet af nye indlæg.

Næh, gruppen er måske ved at dø ud.
Usenet er jo af "den gamle skuffe"
måske dens dage er talte.
Det er self helt op til skibenterne

/Jens

Fra : Anonymous

Dato : 08-02-08 21:55

On Fri, 8 Feb 2008 21:28:17 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Næh, gruppen er måske ved at dø ud.
>Usenet er jo af "den gamle skuffe"
>måske dens dage er talte.
>Det er self helt op til skibenterne

Jamen OK smider da et tænkt eksempel på bordet så.
En tæve scannes den 31.1 hos XX klinik. Samme nat (altså 1.2, når kl
passerer 0.00) føder en tæve kl 1 og kl 2. Derefter pause et par
timer, hvorefter ejeren kontakter dyrlægevagten, som råder til at
kontakte en personlig bekendt af begge, som opdrætter racen. Den
pågældende bekendte kan desværre ikke vækkes af hverken dørklokke
eller telefon. (og er dermed out of story) Dyrlægevagten, som er
kontakt for et ganske pænt opland denne nat nægter at modtage tæven i
sin klinik, selv om tæven i mellemtiden har produceret noget grønt
bagud. Han/hun kræver henvisning fra anden dyrlæge - vel vidende at
det kræver et større detektivarbejde at finde hullet i vagtnettet
*suk*. Der var et mindre hul, en nærboende dyrlæge kommer på
udtrykkelige opfordringer - konstaterer at der er behov for klinisk
hjælp, hvis hans ve-fremmende sprøjte ikke hjælper i løbet af 2 timer.
Det gjorde den ikke, og vagthavende dyrlæge tog imod patienten - og i
løbet af 1½ time kom 1 død, 1 levende, 1 død og endnu 1 død (som havde
vist livstegn ved scanning) ud i verden.
Hvordan kan man have dyrlægevagt når børnepasning går forud for
patienter??

Fra : pwh

Dato : 08-02-08 22:49

Anonymous, skrev:

> Jamen OK smider da et tænkt eksempel på bordet så.

Hvad kan vi bruge det til

/Jens

(som kan digte mange tænkte eksempler)

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 22:58

On Fri, 8 Feb 2008 22:49:00 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hvad kan vi bruge det til
>
>/Jens
>
>(som kan digte mange tænkte eksempler)

For ikke at få navne involveret kunne ovenstående måske være et
debatoplæg om hvad dyrlægevagt dækker over? Men jeg er måske bare dum.

med to OES'ere i huset, som bare er så skønne.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : pwh

Dato : 08-02-08 23:16

Ivan Madsen, skrev:

> For ikke at få navne involveret kunne ovenstående måske være et
> debatoplæg om hvad dyrlægevagt dækker over? Men jeg er måske bare dum.

Næh, hentydede ikke til nogert seriøst.

/Jens

Fra : Hm

Dato : 09-02-08 08:29

"Anonymous" <noone@noreply.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 8 Feb 2008 21:28:17 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:
>
> Hvordan kan man have dyrlægevagt når børnepasning går forud for
> patienter??

Har faktisk været ude for dette, min sidste tæve var drægtig med kun en
meget stor hvalp (jeg var ikke klar over der kun var en) og efter et par
lidt panik opkald til dyrlægevagten sidst på natten, fik jeg da lov at komme
med tæven, som ikke kunne få hvalpen ud, jeg måtte stå på gaden med en hund
der havde det forfærdentlig (jeg ikke mindst) og vente og vente på at
dyrlægen endelig kom, han skulle jo lige have vækket sin lille søn og have
ham i tøjet, da vi endelig kom ind måtte dyrlægen trække en mega stor død
hvalp ud.
Det var en oplevelse der tog meget på tæven og jeg glemmer den heller ikke
selvom det nok er over 15 år siden.

Hanne/ som stadig kan se høre tævens skrig og klasket af den kæmpe døde
hvalp på bordet

Fra : jopa

Dato : 09-02-08 10:58

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Keder du dig Jensen

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-02-08 09:44

> /Jens

Jamen det var jo bare fordi vi var ude.... Der var jo et flot vejr....

Men derfor troede jeg nu alligevel, at jeg igår havde taget skade, for der
måtte bestemt være mere galt med mine ører, end de fejl jeg allerede var
klar over....

For jeg hørte jo Viber, og det kunne da ikke passe.... Viber den 9 - 2 Det
er da, så vidt jeg husker, i hvert fald 2 mdr for tidligt, er det ikke
????.... Men ikke desto mindre, på min nabo's mark, var der 2 smukke Viber,
som det ganske lykkedes, at overdøve Donk's galperi.....

Så venner, foråret er på mystisk vis kommet, her midt på vinteren.

M.V.H....Benny..