Rabies
Fra : Claus Rathlou

Dato : 07-02-08 20:24

Hej

Er der nogle af jer der har fået jeres hunde vaccineret mod rabies i
år?? Jeg vil gerne vide, hvad har I betalt ??

Grunden til jeg spørg, er at jeg talte med èn som havde været til det
årlige dyrlæge tjek med deres hund. Dyrlægen forlangte 2.000 kr. for en
vaccination imod rabies!!.

Mvh.

Claus

Fra : Janni & Flemming And~

Dato : 07-02-08 20:29

"Claus Rathlou" <1quelle1@image.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Mener det er 18 kr eller 38 kan ikke lige huske det.

Han fik sin samtidig med hans årlige vaccine.
Så nu er han dækket ind de næste 3 år

Vh janni

Fra : Jonas Kofod

Dato : 07-02-08 21:01

Claus Rathlou skrev:
> Hej
>
> Er der nogle af jer der har fået jeres hunde vaccineret mod rabies i
> år?? Jeg vil gerne vide, hvad har I betalt ??

Netop idag. Honorar 95 kr, medicin 68 kr - plus moms.
Det har jeg ikke nogen grund til at klage over. Dermed kan jeg kun
bemærke at vi er yderst glade for det råd vi fik i tidligere tråd ang.
valg af dyrlæge.

> Grunden til jeg spørg, er at jeg talte med èn som havde været til det
> årlige dyrlæge tjek med deres hund. Dyrlægen forlangte 2.000 kr. for en
> vaccination imod rabies!!.

Der er fri prisdannelse, men det lyder ret beset tåbeligt.

Fra : jopa

Dato : 07-02-08 21:08

[...]

Det lyder som Københavnerpriser
Koster under 100,- her.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-02-08 21:14

> [...]
>
> Grunden til jeg spørg, er at jeg talte med èn som havde været til
> det årlige dyrlæge tjek med deres hund. Dyrlægen forlangte 2.000

Der må da være noget den dyrlæge har misforstået. På dette link
koster en rabiesvaccination kr. 492,50 og i forbindelse med anden
behandling koster samme vaccination kr. 285.

http://www.dyrehospitalethobrovej.dk/sw30023.asp

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Claus Rathlou

Dato : 07-02-08 21:25

> Der må da være noget den dyrlæge har misforstået. På dette link koster
> en rabiesvaccination kr. 492,50 og i forbindelse med anden behandling
> [...]

Jeg troede helle ikke mine egne "lytteapparater" da de 2.000 kr. blev
nævnt, så jeg tror at ejeren og dyrlægen har talt forbi hinanden.

Fra : x Vuf x

Dato : 13-02-08 23:26

On Thu, 07 Feb 2008 21:24:52 +0100, Claus Rathlou wrote:

>Jeg troede helle ikke mine egne "lytteapparater" da de 2.000 kr. blev
>nævnt, så jeg tror at ejeren og dyrlægen har talt forbi hinanden.

Her på Sydfyn koster det ca 600 kr.

--
Mvh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (2 piger og 2 drenge født 24. december)
Se dem også på http://www.123hjemmeside.dk/sonpet