Vignetter Østrig Nyhed
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-03-08 12:49

Vignetter Østrig bliver nu kontrolleret automatisk. Fanges man, betales bøde
for den givne strækning. Dvs man kan risikere at komme hjem til flere bøder.

http://ekstrabladet.dk/biler/article980984.ece

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-03-08 15:25

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betales bøde
> for den givne strækning. Dvs man kan risikere at komme hjem til flere

Hvor er problemet? Man betaler selvfølgelig, hvis man kører på
motorvejene. Alt andet er efter min mening uacceptabelt.

mvh/Preben

Fra : Don't@mail

Dato : 05-03-08 18:23

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er problemet? Man betaler selvfølgelig, hvis man kører på
> motorvejene. Alt andet er efter min mening uacceptabelt.
>
> mvh/Preben

Jeg ser det nu nærmere som information fra Per så det var da en underlig
kommentar Preben

mvh Kim