Hjælp til overnatning
Fra : Slippo

Dato : 04-03-08 00:21

Vi er to familier der skal på ferie til Italien til sommer og skal i den
forbindelse overnatte et sted i Sydtyskland eller Østrig.

Jeg har brug for noget hjælp til enten at finde et sted nær Innsbruck eller
Sydtyskland hvor man kan overnatte billigt - evt. en campingplads hvor der
er mulighed for at leje en hytte, men det synes jeg ikke at kunne finde.

Er der nogen der har nogle ideér til hvad vi kan gøre?
Findes der ikke nogle "bed and breakfast" steder som ikke er hoteller?

Hilsen
Peter J.

Fra : T. Hartung

Dato : 04-03-08 23:54

"Slippo" <slippo@game.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har nogle ideér til hvad vi kan gøre?
> Findes der ikke nogle "bed and breakfast" steder som ikke er hoteller?

Denne fås også i bogform hos bl.a. FDM - men se her:

www.linksundrechts.com/

--
mvh.
T. Hartung