Dansk Censur Union har åbnet debatten igen
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-02-08 13:05

Dansk Censur Union har åbnet debatten igen.

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : svum

Dato : 29-02-08 18:36

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> Dansk Censur Union har åbnet debatten igen.

Læsning og deltagelse på dcu debatforum er jo ganske frivilligt

Kim

Fra : Jørgen L.

Dato : 29-02-08 21:07

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> Dansk Censur Union har åbnet debatten igen.

ahh så ved vi da hvem HH er

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Ivan, Århus

Dato : 29-02-08 21:25

"Jørgen L." <nomail.nospam@noemail.nono> skrev i en meddelelse

> "Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse
>
> ahh så ved vi da hvem HH er

For sjov ?
Per står gerne ved, hvem han er !
HH står for Bo Børgesen, han kan bare ikke ramme.

Bilsen Ivan, Årbus

Fra : Jørgen L.

Dato : 29-02-08 21:34

> For sjov ?
> Per står gerne ved, hvem han er !
> HH står for Bo Børgesen, han kan bare ikke ramme.
>
> Bilsen Ivan, Årbus

Hej Ivan.

Jeg driller Per, vi kender udmærket hinanden og vi har mødtes før og han
fare altid op om dcu, så han trængte til lidt dril.

Han kan jo bare stille op til bestyrelsen og ændre det inden fra.

Fra : Ivan, Århus

Dato : 29-02-08 22:30

> [...]
> fare altid op om dcu, så han trængte til lidt dril.
>
> Han kan jo bare stille op til bestyrelsen og ændre det inden fra.

Godt så.
Ja, det er fint nok at holde ham lidt til ilden.
Det er mere HH, her kan det være svært at ramme det rette niveau.

Ivan, Århus

Fra : Jørgen L.

Dato : 29-02-08 22:36

> Godt så.
> Ja, det er fint nok at holde ham lidt til ilden.
> Det er mere HH, her kan det være svært at ramme det rette niveau.
>

> Ivan, Århus

Ja han er uden for rækkevidde, desvære, for han har desvære ret i en del af
det han skriver, men jeg er ikke enig i måden han gør det på, samt han går
efter folk og ikke sagen.
Men folk er også for dumme at de hopper lige i hvergang