Quick stop eller Autohof i Tyskland
Fra : helle

Dato : 24-02-08 05:55

Er der nogen der kender velbeliggende Quickstop pladser i Tyskland,
eller om der findes en oversigt? Jeg er også interesseret i Autohof,
hvor man mod betaling kan overnatte på overvåget område.

Fra : Anette

Dato : 24-02-08 16:11

helle wrote:
> Er der nogen der kender velbeliggende Quickstop pladser i Tyskland,
> eller om der findes en oversigt? Jeg er også interesseret i Autohof,
> hvor man mod betaling kan overnatte på overvåget område.

Der findes et hav af pladser - i hvertfald for autocampere.
Rejsmobil udgiver en bog der hedder Bordatlas - med over 3000 pladser.
Bogen kan købes bl.a hos Vendelbo Vans http://www.vendelbo-vans.dk/

/ Anette

Fra : Per

Dato : 24-02-08 16:14

se http://www.autohof.de/

--
Hilsen Per J.

Fra : Per

Dato : 24-02-08 16:21

[...]

eller
http://www.autocamper-nyt.dk/pages/webside.asp?subgroupguid=4903&articleguid=28298

--
Hilsen Per J.

Fra : Ole JN

Dato : 01-03-08 15:53

Jævnfør en campingkollega skulle den nye "Campingführer" fra ADAC også
indeholde en oversigt over Quickstops i Tyskland, enda også med angivelse af
hvor man også er velkommen med en campingvogn.
Ole

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 02-03-08 20:21

> Er der nogen der kender velbeliggende Quickstop pladser i Tyskland,
> eller om der findes en oversigt? Jeg er også interesseret i Autohof,
> hvor man mod betaling kan overnatte på overvåget område.

http://www.hanses-campingsider.dk/rejseplanlaegning/motorvejsikker.htm

Eller denne ?
http://www.hanses-campingsider.dk/campingpladser/gennemgang.htm

Der er i hvertfald lidt stof at checke.

Jeg er en af dem der ikke mere tør , efter en tæt på oplevelse i Frankrig.

Men god tur .

Kim