Camping Italien
Fra : BH

Dato : 23-02-08 18:41

Er der nogen i gruppen der nogle campingpladser i det Italien hvor man kan
leje telt. Jeg har hørt at der skal være nogle der har telte af høj kvalitet
med alt inventar til udlejning??

Bent

Fra : Don't@mail

Dato : 23-02-08 19:18

De flerst størrer campingpladser har telte som de udlejer. Prøv bare at søg
på en plads i Italien. Så vil det fremgå af deres hjemmeside prøv evt. at se
http://www.camping.it/denmark/cartina.asp
mvh Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-02-08 00:13

"BH" <thule@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> leje telt. Jeg har hørt at der skal være nogle der har telte af høj
> kvalitet med alt inventar til udlejning??

Mange af dem lejer ikke selv ud men har udliciteret det til diverse
rejseselskaber. Så hvis du finder nogen kør selv rejseselskaber, vil du hos
dem også finde telte til udlejning på diverse pladser.
Prøv at søge i google på kør selv ferie, så dukker en masse op.

Kurt

Fra : Trelborg, fjern xxx

Dato : 24-02-08 09:26

Vi har brugt Vacansoleil flere gange. Booking fra Danmark. Det har fungeret
fint. Vi lejede et villatelt med 3 sovekabiner. Alt grej er i teltet (senge,
køkken, køleskab, borde og selv en parasol).
-