Kender I SureDeck-gulv til fortelt?
Fra : Jan Viegand

Dato : 12-02-08 22:03

Er der nogen der kender SureDeck-gulv til fortelt?

http://www.suredeck.dk/

Det ser smart ud, men er ret dyrt.

Jeg har prøvet at få at vide fra forhandleren om der er nogen kunder på
Sjælland for at se det, men han siger, at der er én, og han ved ikke, hvor
vognen er.

Eller kender I andre solide systemer, der er nemme at sætte op og tage ned
igen?

Jan

Fra : Jørgen L.

Dato : 13-02-08 00:23

> [...]
> vognen er.
>
> Eller kender I andre solide systemer, der er nemme at sætte op og tage ned

Hej Jan.

Ja det ser smart ud, men du har ret, det er dyrt, og det er enda 2006
priser.små 16000 for mit alm 3m fortelt
Jeg bruger de sorte plader fra Isabella, men de kræver at der er rimmeligt
plant.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Jan Viegand

Dato : 13-02-08 18:14

"Jørgen L." <nomail.nospam@noemail.nono> wrote in message
> [...]
> priser.små 16000 for mit alm 3m fortelt
> Jeg bruger de sorte plader fra Isabella, men de kræver at der er rimmeligt

Vores fortelt er lille, så det ville vist blive omkring 9000 kr. Men stadig
mange penge.

Er du glad for pladerne? Ligger de plant? Skal jorden ikke være meget plan
for at de ikke vipper?

Jan

Fra : Jørgen L.

Dato : 13-02-08 19:26

> [...]
> stadig mange penge.
>
> Er du glad for pladerne? Ligger de plant? Skal jorden ikke være meget plan

Hej Jan

Mit gulv ligger ret fint, selv om der er lidt ujævnt, de vipper ikke, og
ligger meget stabilt.
Men nu er det også kun et vintertelt med 4*2 m.plader.

Det er nemt at lægge og vejer ikke ret meget

Fra : Gamle

Dato : 13-02-08 16:59

Jan Viegand wrote:
> Er der nogen der kender SureDeck-gulv til fortelt?
>

> Eller kender I andre solide systemer, der er nemme at sætte op og
> tage ned igen?

Hej Jan.

Kig hér
http://www.campingshop.dk/produkt/gulvflise-isabella-floor-50x50-cm.aspx

Mvh.
Torben

Fra : Jan Viegand

Dato : 13-02-08 18:11

"Gamle" <torbenth@it.dk> wrote in message
> ...> Kig hér
> http://www.campingshop.dk/produkt/gulvflise-isabella-floor-50x50-cm.aspx

Tak for det. Det er billigere, men kræver at der er plant, hvilket der ikke
er. Det kunne man selvfølgelig godt lave, så det er en overvejelse værd. Men
det er nok svært at lave det helt plant.

Jeg vil kigge mere på det.

Jan

Fra : Gamle

Dato : 13-02-08 20:20