Toscana i juli
Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 19:43

Så er det tid til at tænke i varme baner.

Vi er 4, inkl. 2 stk. juniorer på 10 og 14, som gerne vil til Toscana i
starten af skoleferien (uge 27-28)
Vi søger en campingplads med god stemning, gerne andre danskere på børnenes
alder.
Ro og fred gemmer vi til vi bliver ældre, til gengæld mindst 1 pool - gerne
med en eller flere vandrutchebaner.
Vi har kigget på http://www.ecvacanze.it/new/home_norcenni.htm men det ser
desværre ud til at den allerede er booket for i år.
Men findes der noget der ligner, dem jeg indtil videre har fundet ser ikke
vildt spændende ud...

Mange hilsner

Per Olsen

Fra : Ivan, Århus

Dato : 09-02-08 20:44

Hej Per, ikk' for det; men Toscana nydes bedst uden børn.
Gardasøen eller Lido'en er geniale, når man har unge mennesker med.

Det er selvfølgelig vældig generelt; men de gange vi har nydt ferien i
Italien, har de unge, som måtte omkring Toscana været ed at DØ, inden de fik
familien overtalt til at rykke til Gardasøen eller Lido'en.

)
Ivan, Århus
.... som tog Toscana, da datteren meldte pas til ferie.

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 17:58

Nu har jeg rodet alle 87 hits fra www.eurocampings.net igennem og det ser ud
til at jeg må nedjustere forventningerne. Der skal dog minimum være pool og
gerne lidt større end dem folk har hjemme i haven.

Vi har kig på et par stykker, bl.a. www.camping-montescudaio.it desværre er
der en del der ikke har hjemmeside og det gør det lidt svært at vurdere
pladsen på forhånd.

Rigtig mange pladser har også "bilfri standplads" Ikke fordi jeg ikke kan
undvære bilen, men jeg gider ikke at slæbe indkøb mv. frem og tilbage fra en
eller anden p.plads, ligesom der måske kan være risiko for indbrud hvis
p.pladsen ligger lidt afsides... Ihvertfald er alle de bilfri pladser også
fravalgt.

Men alle råd, forslag og ideer er stadig meget velkomne.

Mange hilsner

Per.

Fra : Trix

Dato : 18-02-08 23:04

Hej Per

Vi har været 2 gange på Camping le Capanne.
Campingpladsen ligger i et dejligt område af Toscana. Tæt ¨på bjergene med
de små byer og tæt på havet.
Det er en dejlig plads - ideel for den alder dine børn har.

Sig til hvis du vil vide mere - se billeder etc.

Hilsen Torben

http://www.campinglecapanne.it/dan/scheletro.php

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-08 23:06

Vi har kigget på pladsen, men det er en af de her med "bilfri standpladser"
og det gider vi ikke. Standpladserne ser iøvrigt ret små ud på de billeder
man kan se på hjemmesiden.
Vi har kig på en anden
(http://www.camping-montescudaio.it/Default.asp?lang=en) som ligger i
nærheden af Cecina, hvis nogen har erfaringer lytter jeg gerne... Og lad os
så se hvad det ender med.

Mange hilsner

Per.