Pris for leje af autocamper
Fra : LL

Dato : 08-02-08 18:26

Hej.
Vi er en familie, der overvejer at køre sydpå med en autocamper/mobilhome
(hvad er forskellen?).
Er der nogen, der har erfaring med, hvor man billigt kan leje en - evt.
Tyskland?

Er der ellers gode råd/erfaringer i forbindelse med at feriere på denne
måde?
Tak for hjælpen!

Fra : Eg Egemarke

Dato : 13-02-08 16:20

LL skrev:
> [...]
> Tyskland?
>
> Er der ellers gode råd/erfaringer i forbindelse med at feriere på denne

Hej

Jeg har een jeg lejer ud, i kan se billeder og priser på:
www.autocamperudlejningen.dk ellers er det bare at søge via google på fx
autocamper udleje.
Generelt er det billigere at leje privat, og personligt syntes jeg at
servicen er bedre da det er ejeren der instruere dig i brugen af bilen.
Hvor det hos de store udlejere kan føles lidt som en tur i bilka.
De store udlejere har gerne kun nye biler, mens de private har lidt
ældre biler. Men når først i er afsted betyder det intet om bilen er fra
sidste år eller er 10 år .

MvH Eg

www.autocamperudlejningen.dk Så er ferien reddet....