Kender du ham ? Han tog Bettinas 20.000 kr~
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 27-02-08 00:09

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article978775.ece

<citat>
Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en
motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
</citat>

Videoklippet taler for sig selv.

Kender du ham, så hjælp Betinna.

PS:
Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme situation,
og 20.000kr er mange penge at miste.

--
mvh.

Fra : Max

Dato : 27-02-08 08:20

Hej Ludvig

> Videoklippet taler for sig selv.

Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
han samler jo bare noget op andre har smidt.

--
Mvh Max

Fra : K_N

Dato : 27-02-08 09:37

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Ludvig

> Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
> han samler jo bare noget op andre har smidt.

Uanset dette måtte være tilfældet har han fortsat pligt til at aflevere det
fundne som hittegods - og det er vist ikke sket - så find bare den
tyveknægt.

Knud

Fra : Tau

Dato : 27-02-08 14:31

"K_N" <denherrammeringenj@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Uanset dette måtte være tilfældet har han fortsat pligt til at aflevere
> det fundne som hittegods - og det er vist ikke sket - så find bare den

Rolig nu, der er et videoklip af en mand der samler noget op, Er det et
stykke parpir som kunden taber eller er det pengene. Det ville være surt for
den mistænkte, hvis fruen har mistet pengene andre steder og det rent
faktisk er et stykke affald.
Jeg mener der kører 2 sager lige nu med offentligørelse af mistænkte og det
er da vist heller ikke lovligt.

vh
Poul
vh
Poul

Fra : K_N

Dato : 27-02-08 15:19

"Tau" <craner@craner.dk> wrote in message

> [...]
> faktisk er et stykke affald.
> Jeg mener der kører 2 sager lige nu med offentligørelse af mistænkte og

Du har da vist ikke set særligt godt efter - og skulle man blive mistænkt på
det grundlag ifm offentliggørelse er det da bare ærgerligt - selv hvis det
var affald kunne han jo bare levere det tilbage med 'tak for lån' - så ville
enhver form for misforståelse være afværget.

Knud

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-03-08 10:14

K_N wrote:

> [...]
> ærgerligt - selv hvis det var affald kunne han jo bare levere det
> tilbage med 'tak for lån' - så ville enhver form for misforståelse
Klippet viser ganske tydeligt at manden er helt klar over at det er en rulle
pengesedler han har i hånden.

Så nej. I øvrigt er det besynderligt den misopfattelse breder sig at
hittegods er noget man bare kan tage.

/F

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 10:44

> Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
> han samler jo bare noget op andre har smidt.
>
> --
> Mvh Max

Ja, og er hun ikke ovenikøbet gået fra caféen?

Kan ikke se noget tyveri her - er det ulovligt at samle folks affald op fra
gaden?

Havde jeg selv givet dem tilbage? Ja, men nu er det desværre ikke mig der
går dér i den stribede trøje.

Fra : @

Dato : 27-02-08 18:25

On Wed, 27 Feb 2008 10:44:00 +0100, "Hans Christian Vang" <.> wrote:

>Ja, og er hun ikke ovenikøbet gået fra caféen?

og hvad så

>Kan ikke se noget tyveri her - er det ulovligt at samle folks affald op fra
>gaden?

nu er du langt ude

der findes lovgivning for hvorledes man skal omgås hittegods

>Havde jeg selv givet dem tilbage? Ja, men nu er det desværre ikke mig der
>går dér i den stribede trøje.

så ville du måske ikke få en findeløn,
det ville der være større chance for ved at aflevere til politiet

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 10:46

> Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
> han samler jo bare noget op andre har smidt.
>
> --
> Mvh Max

ser nu at det faktisk 'er' ulovligt ikke at aflevere dem - men hvordan sku'
man vide det, hvis man ikke lige ved det? *G*

Fra : Ivannof

Dato : 27-02-08 13:19

"Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse

> ser nu at det faktisk 'er' ulovligt ikke at aflevere dem - men hvordan
> sku' man vide det, hvis man ikke lige ved det? *G*

Hvad med kameramanden - han må da vide noget. Burde han ikke have stoppet
manden?

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 13:39

Ivannof wrote:

> Hvad med kameramanden - han må da vide noget. Burde han ikke have stoppet
> manden?

Placeringen tyder mest på et overvågningskamera.

Fra : Morten

Dato : 27-02-08 15:53

"Hans Christian Vang"

> ser nu at det faktisk 'er' ulovligt ikke at aflevere dem - men hvordan
> sku' man vide det, hvis man ikke lige ved det? *G*

Ja og gad vide hvor grænsen går?
Hvis nu en person smider en flaske, så er det med andre ord forbudt at samle
dem op og selv score panten?
Og hvad skal man aflevere? Flasken eller panten?
Kunne være sjovt at pisse det lokale hittegodkontor af ved at aflevere
enkeltflasker og forlange kvittering i tilfælde der måtte falde findeløn af
:D

Har selv været ude for at finde en pose med ~5-7 bajere i som nogle
(skovsvin) havde efterladt på en skovtur. Må indrømme jeg ikke havde de
fjerneste skrupler i selv at drikke dem :) Uanset hvor forkert det i
princippet var.

Omvendt, ser jeg folk gå fra en pung el. lign i toget, råber jeg op om de
skal huske deres ting. (I princippet kan der jo være en bombe i :D)

Mvh
Morten

Fra : @

Dato : 27-02-08 18:26

On Wed, 27 Feb 2008 10:45:56 +0100, "Hans Christian Vang" <.> wrote:

>ser nu at det faktisk 'er' ulovligt ikke at aflevere dem - men hvordan sku'
>man vide det, hvis man ikke lige ved det? *G*

ukendskab til lov kan ikke bruges som undskyldning, hvis man bliver
sigtet

Fra : Per

Dato : 28-02-08 16:19

@ wrote:

> ukendskab til lov kan ikke bruges som undskyldning, hvis man bliver
> sigtet

Jo - det kan der godt, når der tales om Straffeloven, som ulovlig omgang med
hittegods hører ind under.

For i Straffeloven skal man have forsæt (den onde vilje) for at kunne
straffes.

Der er så godt nok grader af forsæt (direkte forsæt, sansynlighedsforsæt,
doulus eventualis) og så de særlige uagtsomhedsstraffe.

Hvis man ikke vidste eller ikke har måttet indse det som overvejende
sansynlig som en overtrædelse af Straffeloven af tage de penge, så er man
teoretisk set straffri.

Det med forsætsgrader er strafferet på højt plan, men summa sumarum - den
med ukendskab til lov gælder ikke indenfor straffeloven.

/Per

Fra : Poul E Hansen

Dato : 02-03-08 15:07

On 27 Feb., 08:19, "Max" <max_j...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Ludvig

> Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
> han samler jo bare noget op andre har smidt.

Nej hun tabte dem; og han kunne nemt have givet dem tilbage med det
samme.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-02-08 08:58

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message
> [...]
> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en
> motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers

1 at rende rundt med penge på den måde er direkte idioti.

2. var ikke klar over at andre end politiet måtte offenliggøre den slags
film.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 09:04

Ludvig Nielsen. wrote:

> Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme situation,
> og 20.000kr er mange penge at miste.

Behandler hun penge så letsindigt, har hun fortjent at miste dem.

Fra : Peter

Dato : 27-02-08 10:17

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Behandler hun penge så letsindigt, har hun fortjent at miste dem.

Mener du også at lårkorte piger fortjener voldtægt?

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 10:28

Peter wrote:

> Mener du også at lårkorte piger fortjener voldtægt?

Selvfølgelig gør jeg ikke det.

Gimpen fortjener at miste sine penge, når hun behandler så mange penge
så skødeløst. Men det berettiger naturligvis ikke fyren til at beholde dem.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-02-08 11:24

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message
> Gimpen fortjener at miste sine penge, når hun behandler så mange penge
> så skødeløst. Men det berettiger naturligvis ikke fyren til at
> beholde dem.

Det er garanteret en rulle matador penge med en enkelt 100kr yderst, og er
iværksat af hende selv for at score 20000,- fra den arme mand.

Fra : René Løweneck

Dato : 28-02-08 14:59

Hej !

> Det er garanteret en rulle matador penge med en enkelt 100kr yderst, og er
> iværksat af hende selv for at score 20000,- fra den arme mand.

Den tanke har også mere end strejfet mig. Det er meget påfaldende, den måde
hvorpå hun taber/smider noget på gulvet. Og det sker lige foran
overvågningskameraet (det virker meget bevidst).

De gange, jeg har været ude at se på en bil, har jeg enten haft:

1. en bankcheck (og hun skulle jo angiveligt komme direkte fra banken)
2. en bankcheck + kontanter (så der er noget at forhanle med) fordelt på
flere steder
3. kontanter fordelt flere steder

samtidigt har jeg igen og igen mærket efter, om pengene nu var der. Og
yderligere er der aldrig blevet stoppet på udvejen, for det kunne kun gå for
langsomt, med at komme ud og se "perlen" (bilen). Kun på hjemvejen er der
blevet stoppet.

Nej, når jeg skal værre helt ærlig, så tror jeg ikke, at den pige har rent
mel i posen.

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : bossen

Dato : 27-02-08 12:47

> [...]
> skødeløst. Men det berettiger naturligvis ikke fyren til at beholde dem.

Han vil blive straffet efter straffelovens § 277 der omhandler ulovlig
omgang med hittegods, som kan give bøde eller fængsel.

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-02-08 13:44

"bossen" <jeghar@ingenmailher.dk> skrev i meddelelsen

> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Han vil blive straffet efter straffelovens § 277 der omhandler ulovlig
> omgang med hittegods, som kan give bøde eller fængsel.

Men han kan på ærlig vis indkassere 2000 kr i findeløn, hvis han afleverer.

Mvh
Martin

Fra : Peter T.

Dato : 27-02-08 15:01

Holst udviste en rettidig omhu og skrev:

> Behandler hun penge så letsindigt, har hun fortjent at miste dem.

Jeg synes nu ikke hun har fortjent, at miste dem. Men jeg har heller ikke
ondt af hende.

--
Peter T.

Fra : @

Dato : 27-02-08 19:43

On 27 Feb 2008 14:00:45 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>
wrote:

>Jeg synes nu ikke hun har fortjent, at miste dem. Men jeg har heller ikke
>ondt af hende.

har man andet en HENDES påstand som bevis for at det der tabes er en
rulle pengesedler?

Fra : Peter

Dato : 27-02-08 21:47

> On 27 Feb 2008 14:00:45 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>
> har man andet en HENDES påstand som bevis for at det der tabes er en
> rulle pengesedler?

Er det ikke KUN "dealere", der løber rundt med en rulle pengesedler i den
størrelses orden.

Peter

Fra : Tau

Dato : 27-02-08 14:39

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PS:
> Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme situation, og

Når man ser vidioen igen og igen ser det ikke ud til at han har fundet kr
20.000 men bare har fundet affald som han måske har smidt i skraldespanden.
Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere. hvis jeg fandt en million og der
ikke var vidner.
Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok
ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så
ville jeg aflevere den.

Vh
Poul

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 14:42

Tau wrote:

> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok
> ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så
> ville jeg aflevere den.

Det er de færreste meget fattige familier, der taber en million på et
cafeteria.

Fra : @

Dato : 27-02-08 19:42

On Wed, 27 Feb 2008 14:41:54 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
wrote:

>Det er de færreste meget fattige familier, der taber en million på et
>cafeteria.

og HR. Mærsk færdes sikkert heller ikke på cafeteriaer

Fra : L B

Dato : 27-02-08 20:25

On Wed, 27 Feb 2008 19:41:37 +0100, "@" <1@invalid.net> wrote:

>og HR. Mærsk færdes sikkert heller ikke på cafeteriaer

Er han ikke ved at være så senil, at han ikke går nogen steder.

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 20:32

L B wrote:

> Er han ikke ved at være så senil, at han ikke går nogen steder.

Går han ikke i teatret ...

Fra : L B

Dato : 27-02-08 20:47

On Wed, 27 Feb 2008 20:32:00 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
wrote:

>Går han ikke i teatret ...

Kun når han har sin støttepædagog med :)

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 27-02-08 20:43

On Wed, 27 Feb 2008 20:25:22 +0100, L B <peewee@nospam.invalid> wrote:

>Er han ikke ved at være så senil, at han ikke går nogen steder.

Han er nok kvikkere i hovedet end en del af tosserne herinde....

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-02-08 14:50

Hej!

Tau wrote:
> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok
> ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så
> ville jeg aflevere den.

Hvis en fattig familie kan tabe en million kroner på gaden, er de vidst
ikke fattige

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 15:14

Kim Voss Schrader wrote:

> Hvis en fattig familie kan tabe en million kroner på gaden, er de vidst
> ikke fattige

Måske er de efter at have tabt dem.

Fra : L B

Dato : 27-02-08 15:14

Når de har tabt dem, så er de fattige.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-02-08 15:55

Hej!

L B wrote:
> Når de har tabt dem, så er de fattige.

Nej, det er en normal misforståelse.

Hvis man mister 1 million kroner af ens egne penge, f.eks. ens
opsparing, så har man bare ikke nogen penge - man er ikke fattig.

Og der er en subtil forskel, tro mig :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Frøken Jensen

Dato : 28-02-08 00:51

On 27/02/08 14:49, in article 47c56a7a$0$90274$14726298@news.sunsite.dk,
"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> Hej!

> Hvis en fattig familie kan tabe en million kroner på gaden, er de vidst
> ikke fattige

Jo når de har tabt millionen er de måske...

Fra : Per Hansen

Dato : 28-02-08 01:48

Frøken Jensen <ask@me.com> wrote in news:C3EBB5EF.227F7%ask@me.com:

> On 27/02/08 14:49, in article
> 47c56a7a$0$90274$14726298@news.sunsite.dk, "Kim Voss Schrader"

> Jo når de har tabt millionen er de måske...

I de riges verden er en der har 1 million mindre end en anden millionær
anset som en fattig person.
Bare spørg Venstre, de riges parti. Det har de meget stor erfaring med
i det parti med den politik de fører og planlægger at føre for fremtiden.

--
Per Hansen

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-02-08 13:43

"Per Hansen" <onoman99***opoetikon@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Bare spørg Venstre, de riges parti. Det har de meget stor erfaring med
> i det parti med den politik de fører og planlægger at føre for fremtiden.

Sikke noget vås. Du skal op på flere mia, og dem er der ikke ret mange i DK,
pga de nidkære røde landevejsrøvere.

Mvh
Martin

Fra : _

Dato : 27-02-08 15:05

"Tau" <craner@craner.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg
> nok ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig

Ja. Puds lige glorien "... samme million..." "...en meget fattig familie..."

Fra : K_N

Dato : 27-02-08 15:20

> [...]
> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg
> nok ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig

Notorisk vrøvl - en meget fattig familie ville ikke være fattige, hvis de
havde en million.
Knud

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 15:25

K_N wrote:

> Notorisk vrøvl - en meget fattig familie ville ikke være fattige, hvis de
> havde en million.

Men mon ikke Taus budskab er, at de penge, han finder, dem afleverer han
ikke tilbage til det rigtige ejer.

Fra : Tau

Dato : 27-02-08 18:02

> Men mon ikke Taus budskab er, at de penge, han finder, dem afleverer han
> ikke tilbage til det rigtige ejer.

Der var faktisk ikke noget budskab men jeg er da glad for at nogle kunne se
joken.
Nu har jeg aldrig prøvet at finde en million, og jo det er ikke helt rigtig.
Jeg fandt en gang en efterlyst lastbil i en skov, som var blevet stjålet fra
Landkær sodavand. Jeg brugte en ½ arbejdsdag ved lastbilen, da der var
stjålet 2 af slagsen og politiet var interesseret i at jeg blev der, indtil
de kom frem til stedet. Det gav ikke engang en ½ liter sodavand fra Landkær.
( her betalte ærlighed sig ikke)
Nu havde jeg ikke noget at bruge en lastbil til, så det var da godt at
landkær hentede den, men havde det nu været en million i sedler uden rød
farve ja så ved jeg sku ikke.

vh
Poul

Fra : Andy

Dato : 28-02-08 11:39

> de kom frem til stedet. Det gav ikke engang en ½ liter sodavand fra
Landkær.
> ( her betalte ærlighed sig ikke)

Ærlighed skal ikke betale sig. Det er en del af et socialt adfærdskodeks som
skal sikre at folk behandler andre som de selv vil behandles.

> Nu havde jeg ikke noget at bruge en lastbil til, så det var da godt at
> landkær hentede den, men havde det nu været en million i sedler uden rød
> farve ja så ved jeg sku ikke.

Så er du jo bare gennemgående uærlig. Det er rart at du står ved det, så ved
man det når man læser dine indlæg på usenet.

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-02-08 12:16

Andy wrote:

> [...]
>
> Så er du jo bare gennemgående uærlig. Det er rart at du står ved det,
> så ved man det når man læser dine indlæg på usenet.

Mærker man en vis hørm af selvretfærdighed? Når du har så travlt med
moralkodekser etct, burde du måske lige huske "Den, der er ren, kaste den
første sten."

Per V

--
Nyt palindrom: "Allah lavede Valhalla"

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-08 08:22

"Ludvig Nielsen." skrev i meddelelsen...
> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en
> motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers

Så er han fundet: http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece

/Nick

Fra : Konrad

Dato : 28-02-08 08:35

Nick wrote:

> Så er han fundet: http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece

"den 32-årige vil være fritaget for arbejde, så længe han er sigtet. . "

Sigtet, for hvad?

Fra : K_N

Dato : 28-02-08 08:41

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> "den 32-årige vil være fritaget for arbejde, så længe han er sigtet. . "
>
> Sigtet, for hvad?

Formentlig letsindig omgang med hittegods - måske endog tyveri.

Knud

Fra : Konrad

Dato : 28-02-08 08:58

K_N wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Formentlig letsindig omgang med hittegods - måske endog tyveri.

Nej, ikke det sidste, men naturligvis det første, rigtig nok. Han kunne
endda have krævet findeløn, hvis han havde afleveret pengene.

Det man så kan spørge sig selv om, er om han havde nogen anelse om hvor
mange penge der var. Der er jo en slags bagatelgrænse, og det er jo kun
videoen der overhovedet kan tildele pengene en ejermand. Var det ikke
optaget var han højst sandsynligt sluppet afsted med det, og kvinden ville
sikkert føle sig selv som idiot. Jeg har ofte fundet 10 kr, 50 øre osv på
stierne, men sgu aldrig gået til politiet med dem. Omvendt har jeg selv
prøvet at tabe en masse penge på en fodboldbane, som nogle drenge fandt, og
gik til politiet med dem, og disse drenge gav jeg 500 i findeløn.

Fra : @

Dato : 28-02-08 18:05

On Thu, 28 Feb 2008 08:34:49 +0100, "Konrad"

et gæt

ulovlig omgang med hittegods

-- som man skal aflevere til politiet

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 28-02-08 09:24

Nick kom med denne ide:

> Så er han fundet: http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece

Det var dejligt, så håber jeg Betinna vil passe bedre på sine penge
frem over.

--
mvh.

Fra : Bo

Dato : 28-02-08 08:08

On 28 Feb., 10:24, Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote:
> Nick kom med denne ide:

> Det var dejligt, så håber jeg Betinna vil passe bedre på sine penge
> frem over.
>
> --
> mvh.

<klip fra EB>Den 32-årige mand, der er fængselsfunktionær i Århus-
området, havde kun halvdelen af de 20.000 kr. fra pengebundtet med på
stationen i går.<klip slut>

En statstjenestemand skal gå foran den øvrige befolkning og må ikke
begå noget kriminalitet ulovligheder af nogen art. Jeg havde selv et
familiemedlem, der kom til at tage 2 fl. sprit med hjem og i tolden
lagde kufferten op på bordet, sagde: jeg vil gerne betale for 1 fl.
Det var i gamle dage, hvor man kun måtte have 1 liter med.
vh Bo

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 28-02-08 20:25

Bo tastede følgende:

> <klip fra EB>Den 32-årige mand, der er fængselsfunktionær i Århus-
> området, havde kun halvdelen af de 20.000 kr. fra pengebundtet med på
> stationen i går.<klip slut>

FLOT, det er en skændsel, nu får han ikke kun en straf, men mister
sandsynligvis også jobbet, man må i sandhed sige at han kommer til at
ligge som han har redt.

> [...]
> lagde kufferten op på bordet, sagde: jeg vil gerne betale for 1 fl.
> Det var i gamle dage, hvor man kun måtte have 1 liter med.

Tiderne er skiftet, desværre.

--
mvh.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-03-08 10:16

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
>
> FLOT, det er en skændsel, nu får han ikke kun en straf, men mister
> sandsynligvis også jobbet, man må i sandhed sige at han kommer til at

Vrøvl .. Nerverne svigtede ..

/F