Flade eller runde sutter
Fra : Kawa Rider

Dato : 10-02-08 19:29

Hej

Skal man bruge runde eller flade sutter til "nyfødte" børn?

Fra : me and me

Dato : 11-02-08 10:37

det er jo meget forskelligt - min søn ville fx slet ikke have sutten før han
var 6 mdr gammel.

Nogle børn vil tage en rund, nogle en flad og nogle en anatomisk. Bedste
råd, prøv dig frem :)

Fra : ATN

Dato : 14-02-08 13:09

"Kawa Rider" skrev:

> Skal man bruge runde eller flade sutter til "nyfødte" børn?

Du skal bruge de sutter som dit barn vil bruge.

Her i huset har vi vel 10 forskellige sutter liggende, men ingen af dem kan
gøre herren tilfreds. Tværtimod! Han bliver næsten endnu mere sur hvis vi
forsøger at putte en af dem i munden på ham.
Han er 8½ mdr. og har aldrig brugt sut.

Mvh
Anders