Test af autostole
Fra : søren brix

Dato : 07-02-08 22:03

Hej NG

Vi skal ud og købe en ny autostol til vores 6 måneder gamle dreng, da han er
vokset ud af den nuværende. Er der nogen som ligger inde med Tænks test af
autostole.....

Det vil være en meget stor hjælp.

MVH

Søren Brix

Fra : Holst

Dato : 07-02-08 22:33

søren brix wrote:

> [...]
> vokset ud af den nuværende. Er der nogen som ligger inde med Tænks test af

Du kan givetvis læse det på dit lokale bibliotek.

Fra : Anders Majland

Dato : 08-02-08 21:23

> Vi skal ud og købe en ny autostol til vores 6 måneder gamle dreng, da han
> er vokset ud af den nuværende. Er der nogen som ligger inde med Tænks test
> af autostole.....

Til sådan en "lille" størrelse bør stolen være bagudvendt. Så er udvalget
ikke ret stort (2-3 på det danske marked) og de alle ganske gode. Største
problem kan være monteringen der ikke er lige nem. Hvis jeres bil har isofix
så vil jeg anbefale at købe en bagudvendt med isofix - i kan altis sælge
stolen brugt når han vokser ud af den, så den reelle merpris er ikke særlig
høj - det er mere et spørgsmål om likviditet til i får pengene igen ...

Vores første stol til den lille var en ny recaro med isofix - den solgte vi
igen til få hundrede under hvad vi havde givet for den. Eller vendt rundt -
det havde ikke været dyrere end at leje en brugt stol hos Babysam til
selemontage.

Se også tråden
http://groups.google.com/groups/search?q=Hvilken+barnestol+til+bil&qt_s=Search+Groups