cacti
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 06-03-08 12:03

Hej Ng

Nogen der ved hvordan jeg får den til at vise alle interfaces når jeg vil
oprette en switch?

Lige pt viser den kun 20 interfaces på hver side, når jeg vil lave
statistikker, og så skal jeg klikke til side nr 2, for at oprette for de
efterfølgende... Det er er ret irriterende når man har en del switche at
skulle igennem

Synes ik lige jeg kan finde nogen konfigurations muligheder til det.

Mvh Jacob

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-03-08 20:35

On Thu, 6 Mar 2008 12:03:06 +0100, "Jacob d'Andrade"
<jacob@REMOVEbastard.dk> wrote:

> [...]
>skulle igennem
>
>Synes ik lige jeg kan finde nogen konfigurations muligheder til det.

Er det mon:
Settings - fanen 'Visual' - Data Query Graph Rows der skal til? Den står
default til 20.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 07-03-08 21:58

> Settings - fanen 'Visual' - Data Query Graph Rows der skal til? Den står
> default til 20.

Ak ja, selvfølgelig. Mange tak for hjælpen med mit dårlige syn

Mvh Jacob