Lidt sjovt...
Fra : Kasper Lund

Dato : 14-02-08 10:29

Hej med jer.

Kom ind på DKUUG.dk og så under dere FTP service at de er mirror for en
del projekter. trinux har jeg aldrig hørt om før og klikker derfor på
linket ftp://ftp.dkuug.dk/pub/trinux

Nu er mit sprørgsmål så, er det kun mig der får denne fejl:

ISA Server: extended error message :
200 Type set to I.
200 PORT command successful.
550 /pub/trinux: No such file or directory.

Hvis ikke, så kan jeg da ikke lade være med at tænke på hvorfor DKUUG
bruger ISA server på deres FTP site.

/Kasper

Fra : Kasper Lund

Dato : 14-02-08 10:32

Kasper Lund skrev:
> [...]
> linket ftp://ftp.dkuug.dk/pub/trinux
>
> Nu er mit sprørgsmål så, er det kun mig der får denne fejl:

Øv, der var jeg vist lidt for hurtig.

En lokal gruppepolitik giver mig automagisk en proxy (ISA) server, og
det er åbenbart den der kommer med fejlen.

Sorry - men det havde nu været sjovt :)

/Kasper

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 14-02-08 16:19

Kasper Lund wrote:

> Øv, der var jeg vist lidt for hurtig.
>
> En lokal gruppepolitik giver mig automagisk en proxy (ISA) server, og
> det er åbenbart den der kommer med fejlen.
>
> Sorry - men det havde nu været sjovt :)

Trinux findes, men ftp://ftp.dkuug.dk/pub har den ikke.
http://trinux.sourceforge.net/docs.txt
http://sourceforge.net/projects/trinux/
Trinux: A Linux Security Toolkit
Trinux is a ramdisk-based Linux distribution that boots from a single
floppy or CD-ROM,
Download: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=3301

Men jeg kender den ikke; har aldrig hørt om den før nu.

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk