Wobbly windows
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-02-08 14:42

Greetings!

Jeg har mistet mine wobbly windows i Compiz Fusion. Jeg kan godt
aktivere funktionen i CCSM, men det er som om den ikke findes i
virkeligheden...

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-02-08 15:11

Jesper Poulsen wrote:

> Jeg har mistet mine wobbly windows i Compiz Fusion. Jeg kan godt

De kom igen ved en genstart af maskinen... Det er lige så underligt som
Windows

Jesper Poulsen

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 12-02-08 15:47

Jesper Poulsen skrev:
> De kom igen ved en genstart af maskinen... Det er lige så underligt som
> Windows

Mon ikke de var kommet igen ved genstart af window-manageren - eller til
nød X? Det kan næppe være noget der kræver udskiftning af kernen

/Lars

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-02-08 17:36

Lars Kongshøj wrote:

> Mon ikke de var kommet igen ved genstart af window-manageren - eller til
> nød X? Det kan næppe være noget der kræver udskiftning af kernen

Jo, men jeg havde også nogle andre issues...

Jesper Poulsen