Grafisk pakke program?
Fra : MJU

Dato : 09-02-08 00:00

Findes der et Grafisk pakke program til linux som kan klare rar filer?
Har kigget på http://www.rarlab.com/download.htm
Men der er det kun tekst baseret.
Nogle som kan hjælpe mig?

Michal Juul
Linux openSUSE 10.3
MSN og Pidgin: mickydk@gmail.com
Skype: micky_dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-02-08 00:23

MJU wrote:

> Findes der et Grafisk pakke program til linux som kan klare rar filer?
> Har kigget på http://www.rarlab.com/download.htm
> Men der er det kun tekst baseret.
> Nogle som kan hjælpe mig?

Hos mig har Ark rar-understøttelse, hvis du lige smider rar-archiveren i
path. Nu benytter jeg KDE, men jeg kunne ikke forestille mig at det var
anderledes i Gnome.

--

Live long and prosper...

Fra : MJU

Dato : 09-02-08 12:01

Peter Jespersen skrev:

> Hos mig har Ark rar-understøttelse, hvis du lige smider rar-archiveren i
> path. Nu benytter jeg KDE, men jeg kunne ikke forestille mig at det var
> anderledes i Gnome.

Tak for det. Jeg har nu installeret Ark og det ser ud til og virke helt
fint

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 09-02-08 01:09

On Fri, 08 Feb 2008 23:59:52 +0100
MJU <mickydk@gmail.com> wrote:

> Findes der et Grafisk pakke program til linux som kan klare rar filer?
> Har kigget på http://www.rarlab.com/download.htm
> Men der er det kun tekst baseret.
> Nogle som kan hjælpe mig?

Installer unrar, og du kan udpakke filerne i file-roller.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 10-02-08 00:07

MJU wrote:
> Findes der et Grafisk pakke program til linux som kan klare rar filer?
> Har kigget på http://www.rarlab.com/download.htm
> Men der er det kun tekst baseret.
> Nogle som kan hjælpe mig?

7zip