MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan geninstalleres Windows XP uden nøg~
Fra : Jan Tønder

Dato : 07-03-08 17:44

Hej.

Jeg fik i sin tid konverteret min uoriginale XP til original via Windows
Genuine Advantage. Jeg fik en original Windows CD tilsendt. Nu skal jeg til
at geninstallere denne PC med denne originale Windows CD, men jeg mener
bestemt ikke jeg fik nogen produktnøgle dengang - hvordan gør man det?

Hilsen Jan

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-08 21:27

"Jan Tønder" <jan-tonder@FJERNDETTEmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Genuine Advantage. Jeg fik en original Windows CD tilsendt. Nu skal jeg
> til at geninstallere denne PC med denne originale Windows CD, men jeg

Du finder din nøgle med
http://www.belarc.com/free_download.html

Fra : jama

Dato : 08-03-08 10:53