MS Windows
briani 27239
Hvilken mp3 afspiller kan hjælpe med sorte~
Fra : GRISEN

Dato : 06-03-08 04:24

for lang tid siden konverterede jeg en masse af mine cd'ere til mp3.
Filerne blev placeret på en netværksserver.
På et eller andet tidspunkt sker der noget grimt med serveren, og
mange af filerne blev ødelagt.
Ødelagt betyder, at der er digital støj eller hakker i lyden.

Problmet er nu, at der er mange gode filer og mange dårlige filer.
Det optimale ville være en mp3 afspiller, som har indbygget
filhåndtereing.
Jeg vil gerne gennemlytte al min musik, og når jeg så hører et nummer
med problemer, så klikke på en "Delete folder" knap.

Findes der et progam med den mulighed?

*
Jan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-03-08 12:41

GRISEN skrev:

> Jeg vil gerne gennemlytte al min musik, og når jeg så hører et nummer
> med problemer, så klikke på en "Delete folder" knap.

IrfanView kan det du ønsker. Det er gratis:

   http://www.irfanview.com/

--
Bertel

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-03-08 11:11

GRISEN <egeriis@gmail.com> wrote in news:487df1c4-791e-484e-b53e-
cb398d90b729@n36g2000hse.googlegroups.com:

> Jeg vil gerne gennemlytte al min musik, og når jeg så hører et nummer
> med problemer, så klikke på en "Delete folder" knap.

Jeg sletter lystigt MP3'ere fra min Sony Ericsson P1i, når jeg bliver træt
af dem. Måske du kan det samme fra din mobil?