MS Windows
briani 27239
Streaming
Fra : AB

Dato : 03-03-08 16:40

Jeg har her i denne gruppe læst meget om streaming. Hvordan man skaber en
Boot-disk. Men kommer opsætning af Internet og hvad dertil hører også med ?
Hvis ikke, hvordan kan man lave en CD/DVD med disse oplysninger og lægger
dem ind bagefter en total installation ?

mvh
AB

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-03-08 17:26

"AB" <a.bruun@tiscali.dk> wrote in news:YYUyj.34$7t6.20@news.get2net.dk:

> [...]
> også med ? Hvis ikke, hvordan kan man lave en CD/DVD med disse
> oplysninger og lægger dem ind bagefter en total installation ?

Det er lidt langhåret, men hvis du søger efter winnt.sif på google så får
du et indtryk af om det nu også er noget du kan/gider.

Fra : Jørgen E.

Dato : 03-03-08 22:56

"AB" <a.bruun@tiscali.dk> skrev i en meddelelse news:YYUyj.34$7t6.20@news.get2net.dk...
> [...]
> kommer opsætning af Internet og hvad dertil hører også med ?
> Hvis ikke, hvordan kan man lave en CD/DVD med disse oplysninger og lægger dem ind

Her har du en rigtig god guide til alt du måtte ønske i den retning.

http://unattended.msfn.org/unattended.xp/

Fra : Rune

Dato : 04-03-08 14:03

Jørgen E. skrev:

> Her har du en rigtig god guide til alt du måtte ønske i den retning.
>
> http://unattended.msfn.org/unattended.xp/

Det ser rigtig smart ud med en opdateret Windows CD, men er der nogen
der kan fortælle om fordele og ulemper i. fht. et image taget kort efter
en reinstallation?

Rune

Fra : Ole C

Dato : 04-03-08 15:16

Rune skrev blandt andet:

> Det ser rigtig smart ud med en opdateret Windows CD, men er der nogen
> der kan fortælle om fordele og ulemper i. fht. et image taget kort
> efter en reinstallation?

Det er nok betydeligt hurtigere at lægge et image på maskinen - især
hvis du nøjes med at have styresystemet på C-drevet.
Jeg har ganske vist også de fleste programmer på samme drev, men alle
data på en anden partition - og med Acronis True Image tager det mig
15-20 minutter at reetablere C-drevet.

--
vh
Ole C